راه اندازی 4 دستگاه دیزل ژنراتور جدید در مراکز انتقال نفت مارون

عملیات نصب و راه اندازی چهار دستگاه دیزل ژنراتور جدید در مراکز انتقال نفت شماره 1، 3، 4 و 5 مارون با توان اسمی 4000 کیلووات پایان یافت.

به گزارش شانا، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان، در توضیح این خبر، گفت: این عملیات با همکاری واحدهای تعمیرات برق، مکانیک و ابزار دقیق این منطقه و در مدت زمان 60 کاری انجام شد.

محمد مذهب جعفری،حفر 75 متر کانال کابل،طراحی و اجرای مسیر لوله های رفت و برگشت سوخت،کابل کشی در سایزهای تا 400 میلیمتر به طول 1350 متر، همچنین طراحی و نصب تابلو رابط را مجموعه فعالیتهای انجام شده در فرآیند جایگزینی دزل ژنراتورهای جدید عنوان کرد.

رییس واحد تعمیرات و نگهداری برق منطقه اصفهان نیز گفت:با پایان یافتن عملیات نصب و راه اندازی این دیزل ژنواتورها،نصب و جایگزینی دیزل ژنراتورهای جدید در مرکز انتقال نفت شماره 6 آغاز شده است.

یوسف خواجه سروی، تصریح کرد: با همکاری واحدهای مختلف منطقه، انتظار می رود در سه ماه آینده نسبت به نصب و راه اندازی 6 دستگاه دیزل ژنراتور سری دوم تامین شده در مراکز مارون 1 الی 6 اقدام  شود

وی همچنین با بیان این که 12 کیلومترشبکه برق 20 کیلو ولت ایستگاه مخابراتی زفره نیز با استفاده از شبکه هوایی و کابلهای کراسینگ فشار قوی در دست اجراست،از پیشرفت 20 درصد این طرح خبر داد.

کد خبر 243792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =