سرمایه گذاریهای سوکار در رومانی 2 برابر می شود

شرکت ملی نفت آذربایجان با توجه به استقبال شهروندان رومانیایی از خدمات جایگاههای عرضه سوختگیری این شرکت، در نظر دارد سرمایه گذاریهای خود در رومانی را دو برابر کند.

به گزارش خبرگزاری نیوز آذربایجان، ویتالی بایلاربایوف، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت آذربایجان (سوکار) در مجمع انرژی بخارست در سال 2015 گفت: سوکار در نظر دارد ظرف 2 سال آینده، سرمایه گذاریهایش در رومانی را 2 برابر کند و  10 جایگاه به تعداد جایگاههای عرضه سوخت خود در این کشور بیفزاید.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم رومانی، در نظر داریم تعداد جایگاههای عرضه سوخت خود را به 42 جایگاه برسانیم؛ هم اکنون نیز در حال تهیه پرسشنامه ای هستیم تا در آن دیدگاههای مردم را درباره نحوه عملکرد و کیفیت خدمات این شرکت بررسی کنیم.

معاون مدیرعامل شرکت سوکار افزود: سوکار در رومانی بسیار فعال است.

بایلاربایوف، تصریح کرد: ما افتخار می کنیم که توانسته ایم شرکتی تاسیس کنیم که بتواند در این سطح فعالیت و 500 کامند را استخدام کند؛ نام سوکار اکنون در شمال و مرکز رومانی به چشم می خورد، این شرکت هم اکنون 32 جایگاه عرضه سوخت در این کشور دارد که سال به سال شاهد افزایش تعداد آنها خواهیم بود.

سوکار رومانی یکی از نمایندگیهای شرکت ملی نفت اذربایجان در این کشور اروپایی به شمار می آید.

 این شرکت از سال 2011 میلادی با عنوان سوکار پترولیوم در رومانی فعالیت می کند، این شرکت آذربایجانی به دنبال جهانی کردن برند خود در زمینه جایگاههای عرضه سوخت در سراسر دنیاست.

سوکار تنها تولید کننده فرآورده های نفتی در آذربایجان به شمار می رود.

سوکار هم اکنون 2 پالایشگاه نفت در باکو دارد و در حال ساخت یک پالایشگاه در ترکیه است، این شرکت همچنین در نظر دارد یک پالایشگاه در قرقیزستان بسازد و یک پالایشگاه در سوئیس خریداری کند.

شرکت سوکار دارای جایگاه عرضه سوخت زنجیره ای در گرجستان، اوکراین و رومانی است.

کد خبر 243834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =