شاهین‌طبع:  فصل خوبی را با پتروشیمی رقم می زنیم

سرمربی جدید تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام مذاکره بافدراسیون بسکتبال در خصوص هدایت تیم ملی را تکذیب می کند و می گوید که تمام تمرکزش بر روی تیم پتروشیمی است.

 به گزارش خبرنگار شانا ،مهران شاهین طبع درباره خبرهایی مبنی بر حضورش در راس کادر فنی تیم ‌ملی ایران، گفت: جلساتی که ما با فدراسیون داریم درباره سرمربی تیم ‌ملی است نه من. صحبتی با من نشده و من دیدم که امروز برخی رسانه‌ها از این ماجرا حرف زده‌اند. مذاکرات من با فدراسیون درباره بحث کلی سرمربی تیم ‌ملی است و من ماموریت دارم که به همراه دیگر دوستان با مربیان خارجی مذاکره کنم.
سرمربی جدید پتروشیمی، درباره تیم جدیدش و برنامه هایش در لیگ و آسیا،گفت: با توجه به شرایط آسیا فکر نمی‌کنم که رقابتهای باشگاههای آسیا برگزار شود مگر این که بتوانند همه تیمها را جمع کنند. به‌ هر‌ حال بسیاری از بازیکنان از این پس درگیر تیمهای ملی هستند و ما باید با بر‌نامه‌ریزی مناسب برای ترکیب و شرایط فصل آینده تیم تصمیم گیری کنیم. من سه سال در پتروشیمی نبودم و در آن زمان که با آنها کار می کردم شرایط بر هم ریخته بود. دو، سه روز مانده به آغاز لیگ کارم را شروع کردم، اما حالا به امید خدا وضع فرق می‌کند.
سرمربی جدید پتروشیمی در پاسخ به این سئوال که چقدر ترکیب این تیم برای فصل آینده تغییر می‌کند،گفت: باید با مدیران باشگاه صحبت کنیم و تصمیم بگیریم. مطمئنا برای هر انتخابمان خوب فکر خواهیم کرد.

کد خبر 243851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =