74 روز جلو افتادگی در برنامه های حفر و تکمیل چاههای نفت و گاز

مدیر عملیات حفاری خشکی – 2 شرکت ملی حفاری ایران از 74 روز جلو افتادگی در برنامه های حفر و تکمیل دو حلقه چاه نفت و گاز توسط کارکنان پر تلاش این مدیریت در سه ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، احمد تمدن در توضیح بیشتر در این باره گفت: مدت حفاری این چاهها از سوی واحد متقاضی در مناطق نفتخیز جنوب و منطقه خانگیران 241 روز تعیین شده بود که با استفاده از دکلهای حفاری 45 و 38 فتح و  تمهیدات به کار گرفته شده در مدت 167 روز انجام شد.

وی با بیان اینکه جلو افتادگی در حفاری چاهها از نظر تولیدی شدن زودهنگام چاه و ترخیص دکل دارای ارزش اقتصادی قابل توجهی است، افزود: جلوافتادگی از برنامه های حفاری نیازمند برنامه ریزی، تعامل و همکاری متقاضی، همت و تلاش مضاعف و شبانه روزی است که توسط متخصصان، کارشناسان و کارکنان مستقر در دستگاههای حفاری است.

تمدن با اشاره به حفاری و تکمیل 11 حلقه چاه با متراژ حدود 40 هزار متر توسط ناوگان این مدیریت در مدت پیش گفته، اظهار کرد: مناطق عملیاتی این مدیریت در حوزه های شرکتهای ملی مناطق نفتخیز جنوب، سروک آذر، مهندسی و توسعه نفت و نفت مناطق مرکزی است، اظهار کرد: هم اکنون 24 دکل فعال این مدیریت در میدانهای آزادگان جنوبی، یاران جنوبی، بی بی حکیمه، گچساران، آذر، مارون، سراجه قم، پایدار، آغاجاری، هما، کوپال و دهلران مستقر و در حال فعالیت هستند.

مدیر عملیات حفاری خشکی – 2 شرکت ملی حفاری ایران رعایت استانداردهای حفاری، انجام کار بدون حادثه ، کاهش زمان انتظار و انگیزش نیروی انسانی را از شاخصهای مهم سالجاری این مدیریت برشمرد.

شرکت ملی حفاری ایران با در اختیار داشتن 74 دستگاه حفاری خشکی و دریایی در بیش از 10 استان کشور انجام عملیات حفاری و ارائه خدمات جنبی به چاههای نفت وگاز را بر عهده دارد.

کد خبر 243853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =