راه اندازی آزمایشگاههای استاندارد عملی و تحقیقاتی

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از آمادگی این واحد برای سرمایه گذاری مشترک در راه اندازی آزمایشگاههای استاندارد عملی و تحقیقاتی با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، علی عباسپور دیروز (یکشنبه 14 تیرماه) در آیین امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به فضای بسیار مناسب آموزشی در این واحد گفت: واحد علوم و تحقیقات آماده سرمایه گذاری مشترک برای راه اندازی آزمایشگاههای استاندارد عملی و تحقیقاتی با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برای انجام تستهای استاندارد و کارهای تحقیقاتی کاربردی کردن طرحهاست.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به نقش پراهمیت این شرکت در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی گفت: همکاری دانشگاه آزاد و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بسیار دیرینه است به طوری که رشته مهندسی انرژی در سطح کارشناسی با همکاری این شرکت در کشور راه اندازی شد.

وی با اشاره به رویکرد جدید شرکت بهینه سازی مصرف سوخت مبنی بر اعتقاد راسخ به همکاری با دانشگاهها و مراکز پژوهشی افزود: برای تسهیل در همکاریها، در قالب این تفاهمنامه کارگروهی از نمایندگان دو طرف تشکیل می شود تا از پتانسیلهای بالفعل و بالقوه در مجموعه استفاده شود.

عباسپور با بیان این که این واحد به عنوان پایلوت به کارگیری انرژیهای تجدیدپذیر، صرفه جویی انرژی و روشهای نوین استفاده از انرژی انتخاب شده و کرسی یونسکو در  انرژیهای تجدیدپذیر به این واحد اعطا شده است، گفت: با توجه به برنامه های پیش بینی شده، امیدواریم همکاری بیشتری با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در طرحهای مطالعاتی و اجرایی داشته باشیم و طرحهایی را که به صورت پایلوت اجرا می شود پیاده سازی کرده و در کل مجموعه دانشگاه تعمیم دهیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد افزود: امیدواریم نیروهای متخصص دانشگاهی درکنار کارشناسان باتجربه شرکت بهینه سازی مصرف سوخت همکاری خوبی داشته باشند و هرچه زودتر این تفاهمنامه به قرارداد بینجامد.

به گزارش شانا، تفاهمنامه همکاری میان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با هدف دسترسی و به کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرحهای پژوهشی مطالعاتی توسعه‌ای مشاوره‌ای و آموزشی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی دیروز (یکشنبه 14 تیرماه) امضا شد.

کد خبر 243861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =