توسعه پایدار و  الزام به رعایت اچ. اس. یی راهبردی ملی است

وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارتخانه های نفت، نیرو و امور خارجه همکاری مستمری برای توسعه پایدار و الزام به رعایت اچ. اس. یی دارند.

مدیرکل ایمنی،محیط زیست و انرژی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: توسعه و رعایت  اچ . اس .یی در کشور به عنوان یک راهبرد مهم و استراتژیک مورد حمایت دولت است و در این مسیر دستاوردهای ارزشمندی به دست آمده است.

 رسول یار احمدی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای نهادینه شدن هرچه بیشتر الزامهای اچ . اس. یی با وزارتخانه های نفت، نیرو و امور خارجه همکاری  مستمری دارد و با هدف همگرایی و هم افزایی بیشتر جلسه های منظمی را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد:  وزارت امور خارجه درباره کنواسیونها و پروتکلهای بین المللی راهنماییهای لازم را به 3 وزارتخانه دیگر می کند و با توجه به جنس فعالیت این وزارتخانه ها آشنایی و توجه به قوانین و پروتکلهای بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است.

یار احمدی با بیان این که باید برای رفع موانع مشترک بیش از پیش سطح همکاریها گسترش یابد گفت: امروزه افزون بر مباحث ایمنی، توجه به صیانت از محیط زیست بایدگسترش یابد و در این مسیر آماده همکاری و تعامل با وزارتخانه ها و سازمانها هستیم.

وی اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت از صنایع فعال در بخشهای دولتی و خصوصی حمایت می کند و رعایت اصول زیست محیطی و بهداشتی باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 243870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =