برگزاری دوره حرفه ای تکنولوژیهای مهندسی مکاترونیک و مهارتهای فنی پیشرفته

دوره حرفه ای تکنولوژیهای مهندسی مکاترونیک و مهارتهای فنی پیشرفته نخستین بار در ایران و به زبان فارسی، با تلاش موسسه مطالعات بین المللی انرژی و با همکاری گروه بین المللی آلتونکو برگزار می شود.

به گزارش شانا، بهبود کیفیت، کمیت، بهره وری، قابلیت اطمینان، پایداری، سرعت، انعطاف پذیری، سودآوری و کاهش مصرف انرژی، چالشهای پیش روی صنعت در سراسر دنیاست. ارائه استراتژی و راه حل، طراحی، اجرا، نظارت، ممیزی و پشتیبانی صنایع نیازمند غنی سازی و روزآمدکردن سطح دانش، ارتقای توان ممیزی، افزایش مهارت و تسلط بر تکنولوژیهای روز است.

به این منظور "دوره حرفه ای تکنولوژیهای مهندسی مگاترونیک و مهارتهای فنی پیشرفته" برای مدیران صنایع، مدیران فنی- مهندسی و متخصصان و مهندسان در عرصه فعالیتهای نفت و گاز، صنایع تولیدی، نظامی، تحقیق و توسعه دانش بنیان طراحی و تدوین شده است.

این دوره نخستین بار در ایران و به زبان فارسی، با تلاش موسسه مطالعات بین المللی انرژی و با همکاری گروه بین المللی آلتونکو برگزار می شود و در راستای رسیدن به خروجی مطلوب، مبتنی بر مدلی امروزی،کاربردی و تعاملی طراحی و برنامه ریزی شده است. به این صورت که دوره متشکل از دو بخش کلی فناوریهای کنترل مدرن و مکانیزمهای الکترومکانیکی صنعتی است.

شایان یادآوری است که مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، وابسته به وزارت نفت و از مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی تابع ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که مأموریت خود را در سال ۱۳۷۰ به عنوان یک مرکز پژوهشی آغازکرد.

کد خبر 243895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =