تحویل 30 میلیون مترمکعب سی ان جی به جایگاههای استان لرستان

شرکت گاز استان لرستان در سه ماه امسال بیش از 30 میلیون مترمکعب گاز فشرده به جایگاههای سی ان جی تحویل داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: پارسال، حدود 115 میلیون مترمکعب سی ان جی به 47 جایگاه سطح استان تحویل شد.

حشمت الله شمس خرم آبادی افزود: هم اکنون 47 جایگاه فعال در سطح استان، سوخت مورد نیاز خودروها را از شرکت گاز استان دریافت می کنند و  این شرکت طی سالهای اخیر حتی در فصول سرد سال مشکلی در تامین گاز جایگاههای سی ان جی نداشته است.

وی یادآور شد: این شرکت آمادگی دارد عملیات گازرسانی به صنایع و جایگاههای سی ان جی جدید را در کمترین زمان ممکن اجرایی کند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، طرحهای توسعه ای که این شرکت در دست اقدام دارد، زیر ساختهای لازم برای گازرسانی به صنایع مورد نیاز را در نقاط کمتر توسعه یافته فراهم می کند.

وی در ادامه به دیگر فعالیتهای این شرکت در سه ماه امسال پرداخت و گفت: شرکت گاز استان لرستان در سه ماه امسال امکان برخورداری بیش از یکهزار و ٥٠٠ خانوار روستایی از نعمت گاز را فراهم کرده است.

به گفته وی، در بازه زمانی یادشده، ٤٧ روستا به شبکه سراسری گاز پیوسته و با توجه به گازرسانی به این روستاها بیش از یکهزار و ٥٠٠ خانوار از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی با بیان این که هم اکنون ٦٠٣ روستای استان از نعمت گاز برخوردارند، افزود: گازرسانی به ١٣٩ روستا در سال ٩٣ انجام شده است.

خرم آبادی با بیان این که برای گازرسانی به حدود یکهزار و ٥٠٠ خانوار در این روستاها، ٤٦ میلیارد ریال هزینه شده است، اعلام کرد: برای گازرسانی به این روستاها، ١٦٠ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز نصب شده است.

به گفته وی، هم اکنون بیش از ٩٩ درصد جمعیت شهری و ٥٦ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردارند و بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، در سالهای ٩٤ و ٩٥ با  گازرسانی به شمار بیشتری از روستاهای استان این مقدار از حد استاندارد کشوری فراتر خواهد رفت.

کد خبر 243923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =