۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
  • کد خبر: 243930
کاهش مصرف فراورده های نفتی در استان گلستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از کاهش حدود 11 درصدی مصرف فرآورده های نفتی در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان به خبرنگار شانا، گفت: در 93 روز نخست امسال 104 میلیون لیتر بنزین مصرف شد که نسبت به سال گذشته تنها 9/. در صد افزایش داشته است.

امیر بنی کریمی، مصرف نفت سفید مصرفی را در این مدت 6.7 میلیون لیتر اعلام و اظهار کرد: در این مدت مصرف نفت سفید نسبت به مدت مشابه سال قبل، 7.8 درصد کاهش داشته است.

وی درباره مصرف نفت گاز در سه ماهه نخست سال امسال منطقه گلستان نیز گفت: در این مدت 96 میلیون لیتر نفت گاز (غیرنیروگاهی) توزیع شد که نسبت به سال قبل 7.5 درصد کاهش داشت.

وی اظهار کرد: مصرف نفت گاز نیروگاهی این منطقه نیز در سه ماهه نخست امسال با 25 میلیون و 87 هزار لیتر کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به چهار میلیون و 843 هزار لیتر رسید.

به گفته بنی کریمی مصرف نفت گاز نیروگاهی این بازه زمانی نسبت به سه ماه نخست پارسال، 84 درصد کاهش داشته است.

وی مصرف نفت کوره سه ماهه امسال را نیز نسبت به مدت مشابه پارسال، کاهشی خواند و گفت: مصرف این فرآورده در بهار امسال 9 درصد کاهش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان بازدیدهای میدانی از روند مصرف عمده و خرد، نظارت بر چگونگی مصرف آنها و منطقی کردن الگوی مصرف را از جمله دلایل این کاهش عنوان کرد.

وی درباره مصرف سی ان جی در 93 روز نخست امسال گفت: مصرف گازطبیعی فشرده در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه پارسال، با 7/. درصد افزایش به 52 میلیون و 640 هزار مترمکعب رسیده است.

بنی کریمی شمار جایگاههای عرضه سی ان جی منطقه گلستان را 64 باب اعلام و اظهار کرد: هم اکنون همه این جایگاهها در نقاط مختلف استان فعال هستند.










کد خبر 243930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =