آغاز عملیات گازرسانی به 52 روستای بالای 20 خانوار استان قم

عملیات اجرایی گازرسانی به 52 روستای بالای 20 خانوار فاقد گاز در استان قم، طی امسال آغاز و بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان سال 96 پایان می یابد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: هم اکنون کلیه شهرهای استان از نعمت گاز برخوردارند و ضریب نفوذ گاز در شهرها 93 درصد و در روستاها به 83 درصد رسیده است.

غلامرضا فرجی با بیان این که در سال جاری عملیات اجرایی گازرسانی به 52 روستای بالای 20 خانوار فاقد گاز در بخشهای مختلف آغاز می شود، افزود: با تلاش کارکنان این شرکت تا پایان امسال بخشی از این روستاها به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به بالا بودن مقدار مصرف انرژی در ایران نسبت به کشورهای دیگر، ضروری است ساخت برنامه های مناسب و ترویج فرهنگ بهینه مصرف گاز از طریق رسانه های ملی و استانی به صورت مستمر انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در ادامه به حجم گازرسانی به بخشهای مختلف مصرف در سه ماه امسال اشاره کرد و گفت: در بازه زمانی یادشده، در مجموع بیش از ٥٣٤ هزار مترمکعب گاز در سطح استان مصرف شده است.

به گفته وی، این شرکت در سه ماه امسال بیش از ٢٧٨ هزار مترمکعب گاز به نیروگاههای سطح استان تحویل داده است.

فجری ادامه داد: این شرکت در سه ماه امسال، ١٦١ هزار مترمکعب گاز به بخشهای خانگی، تجاری و آموزشی تحویل داده است.

وی یادآور شد: در بازه زمانی یادشده، ٤٩ هزار مترمکعب گاز به مشترکان صنعتی عمده و بیش از ٤٥ میلیون مترمکعب نیز به جایگاههای سی ان جی تحویل شده است.

کد خبر 243933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =