آموزش بیش از 31 هزار نفر ساعت در شرکت نفت و گاز اروندان در سال 93

رئیس آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت نفت و گاز اروندان از آموزش بیش از ۳۱ هزار نفر ساعتی مدیران و کارکنان این شرکت در سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش شانا، سعید ابراهیمی با بیان این مطلب گفت: بیش از ۲۱ هزار نفر ساعت از آموزشهای انجام شده در سال 93، آموزشهای ضمن خدمت بوده است.

رئیس آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت نفت و گاز اروندان، افزود:  در این میان بیش از ۶۰۰ نفر ساعت آموزش برای مدیران و سرپرستان شرکت برگزار شده، ضمن این که سرانه آموزشی سال ۹۳ این شرکت بالغ بر ۷۵ نفر ساعت بوده است.

ابراهیمی تصریح کرد: واحد آموزش شرکت نفت و گاز اروندان در راستای پیاده‌سازی استاندارد آموزش ۱۰۰۱۵ ISO برنامه‌های آموزشی را در سه بخش در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی بدو استخدام،خاطرنشان‌کرد: براساس مدل یکپارچه آموزشهای بدو استخدام، کارآموزان پس از آشنایی مختصری با واحدهای مختلف به مرکز آموزش فنون اهواز معرفی شده و پس از طی دوره‌های عمومی و زبان و کامپیوتر، دوره‌های فنی مشترک را خواهند گذراند و سپس در قالب گروههای شغلی آموزشهای تخصصی را فراخواهند گرفت و در نهایت به منظور انطباق آموخته‌های خود با محیط کار دوره‌های آموزش ضمن کار (ojt) را زیر نظر مربی طی خواهند کرد.

رئیس آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: همچنین دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان مطابق با تقویم آموزشی سالانه که از طریق استخراج نیازهای آموزشی از سیستم جامع نیروهای انسانی شرکت ملی نفت ایران، نیاز شاغلین فعال در کلیه مدیریتها و واحدهای عملیاتی و نیاز شغل بدست می‌آید و هماهنگی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز طرحها و پروژه‌های در دست اقدام و آتی شرکت نیز از جمله دوره هایی بود که برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، رئیس آموزش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت نفت وگاز اروندان گفت:‌ این واحد به عنوان متولی آموزش و پرورش کارکنان در جهت سند چشم انداز سال ۱۴۰۴ شرکت نفت و گاز اروندان، تربیت نیروی متخصص، متعهد، پویا و کارآمد را با نگاهی دانش بنیان و بر پایه مهارت و تجارب موجود در صنعت نفت دنیا سرلوحه فعالیت خویش قرار داده است.

کد خبر 244064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =