ثبت 250 هزار ساعت کارکرد در پمپ شماره یک مرکز انتقال چشمه شور

پمپ شماره یک خط لوله 16 اینچ مرکز انتقال نفت چشمه شور برای 250 هزار ساعت کارکرد، در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تهران، تعمیر اساسی شد.

به گزارش شانا، رئیس واحد نگهداری و تعمیرات مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران، گفت: این عملیات با هدف حفظ، نگهداشت، ارتقای عملکرد و روزآمدکردن یک دستگاه پمپ گریز از مرکز به منظور انتقال انواع فرآورده های نفتی (بنزین، نفت گاز، نفت سفید و بنزین هواپیما) انجام شده است.

مهدی کریمیان مقدم اظهار کرد: تضمین عملکرد پمپ تعمیرشده به مدت دست کم 250 هزار ساعت کارکرد تا انجام تعمیرات اساسی در دوره بعد، یکی از ویژگیهای مهم عملیات انجام شده روی این پمپ است.

شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران با 21 رشته خط لوله با قطرهای 8 تا 30 اینچ یکی از گسترده ترین و مهمترین مناطق خطوط لوله شناخته شده است.

گستره فعالیت این منطقه سوخت رسانی، استانهای تهران،سمنان، قزوین، گیلان، مازندران و زنجان است.

منطقه تهران، قطب انتقال فرآورده و نفت خام از مناطق و نواحی جنوبی کشور به مناطق و نواحی شمالی کشور محسوب می شود. به طوری که با نیمی از کل مناطق شرکت خطوط لوله و مخابرات (مرکزی، اصفهان، شمال غرب، شمال شرق، شمال) مستقیماً اشتراک انتقال دارد و به تنهایی، تأمین کننده سوخت مورد نیاز کلانشهر تهران و استان تهران است.

از دیگر وظایف این منطقه می توان به تأمین خوراک نفت خام پالایشگاههای تهران و تبریز اشاره کرد.

کد خبر 244639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =