نشت ‌یابی بیش از 1500 کیلومتر از خطوط گاز استان کرمان

خطوط گازرسانی استان کرمان طی سال گذشته در دو نوبت نشت یابی و مورد بازرسی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این شرکت با هدف نشت‌ یابی دقیق‌تر از خطوط گازرسانی استان، با تجهیز دستگاه ‌های نشت‌ یابی به سیستمهای مدرن و روزآمد شامل جی پی اس، علاوه بر بالا بردن دقت کار موجب تسریع در پیگیری و بررسی نشت یابی های خطوط شده است.

محمد علی ودیعتی افزود: علاوه بر نشت‌ یابی خطوط اجرا شده، بازدید سرزده از پروژه‌ ها نیز به عنوان یکی دیگر از وظایف پیشرو همواره در دستور کار قرار داشته و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا می‌ توان به 250 مورد بازرسی و بازدید از پروژه‌ ها و واحدهای صنعتی استان در سه ماه امسال اشاره کرد.

به گفته وی، در این بررسی و بازدیدها به‌ منظور ارتقا و اطمینان از صحت تجهیزات فنی به کار گرفته شده در لوله‌ های انتقال و توزیع گاز استان ضمن صحبت و تبادل‌ نظر با پیمانکاران، نیازهای موجود به سرعت بررسی و پیگیری می‌ شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: این بررسی و بازدیدها با هدف اطمینان از صحت عملکرد تاسیسات، رعایت استانداردهای لازم و رفع مشکلات احتمالی انجام می‌ شود و مشترکان گاز استان می توانند در صورت مشاهده مواردی از جمله برخورد با علمک گاز، آسیب به تاسیسات گازرسانی و سایر موارد در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 194 تماس گیرند.



کد خبر 244703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =