برخورداری 15 هزار خانوار استان قزوین از نعمت گاز

گازرسانی به دو شهر و 182 روستای استان قزوین از منابع بند "ق" تبصره دو قانون بودجه سال 93 و سایر منابع آن در سال 94 انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده، با اجرای عملیات گازرسانی به این تعداد شهر و روستا، بیش از 15 هزار خانوار شهری و روستایی سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

فتحعلی نجفی افزود: از ابتدای امسال تاکنون عملیات اجرایی گازرسانی به 119 روستا از 182 روستا آغاز شده و مابقی این روستاها نیز در سال 95 به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

وی یادآور شد: علاوه بر گازرسانی به این روستاها، عملیات اجرایی گازرسانی به دو شهر معلم کلایه و رازمیان نیز از نیمه دوم سال 95 آغاز می شود.

به گفته وی، عملیات گازرسانی به 182 روستا و دو شهر منطقه الموت با اعتبار بیش از 1144 میلیارد ریال از منابع بند "ق" تبصره دو قانون بودجه سال 93 و سایر منابع آن در سال 94 اجرا می شود.

نجفی با بیان این که عملیات گازرسانی به این شهر و روستاها شامل 742 کیلومتر شبکه توزیع و 405 کیلومتر خطوط تغذیه خواهد بود، گفت: بند "ق" قانون بودجه ظرفیت مناسبی برای گازرسانی به روستاها در اختیار شرکتهای گاز استانی قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعام کرد: بر اساس این بند از قانون بودجه، دولت، وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران می توانند پروژه های مهمی را در زمینه هایی از جمله گازرسانی به روستاهای محروم تعریف و اجرا کنند.

کد خبر 244706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =