شمارش معکوس برای تحویل 400 واحد مسکن مهر نفت در اهواز

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: با تکمیل روند اجرای نصب انشعابات آب، برق، شبکه دفع فاضلاب و گاز توسط شرکتهای خدمات رسان، بزودی 400 واحد مسکن مهر نفت، به مالکان تحویل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد خانچی در نشست بررسی پیشرفت پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی در اهواز برگزار شد، افزود: نخستین بار در اهواز، سیستم تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به صورت پکیج نوین در محل این پروژه توسط شرکت آبفا احداث  می شود تا ضمن دفع پساب، امکان تأمین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز منطقه نیز فراهم شود.

در این نشست معاون وزیر راه و شهرسازی با مثبت ارزیابی کردن نقش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در فرآیند اجرای این طرح بزرگ مسکونی، گفت: سازمان ملی زمین و مسکن اجرای امور روبنایی از جمله احداث مدرسه، مسجد و فضاهای تجاری را در دستور کار دارد تا در هنگام تحویل واحدهای مسکونی، آماده افتتاح و بهره برداری باشند.

سیدمحمد پژمان، افزود: پروژه مسکن مهر نفت اهواز از جمله طرحهای ویژه مسکونی در سطح کشور است و با در نظر گرفتن همه  کاربریهای غیرمسکونی، قابلیت تبدیل به شهرکی استاندارد و منطبق با اصول نوین معماری و ساختمانی را دارا خواهد بود .

در این نشست، گزارشی از وضع پیشرفت فیزیکی این پروژه  توسط مجری طرح، مشاوران و پیمانکاران ارائه و در خصوص راهکارهای لازم برای شتاب بخشی و تکمیل بموقع  این طرح تصمیم گیری شد.

پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز در قالب صدبلوک 20 واحدی در بلوار شهید هاشمی کوی نبوت اهواز در دست اجراست.

کد خبر 244765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =