۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
  • کد خبر: 244770
فینال زودرس

رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاههای ایران در فصل جدید (95-94 ) از فردا با برگزاری 4 دیدار استارت می خورد. نفت تهران روزجمعه در نخستین دیدار خود در تبریز باید به مصاف تراکتورسازی برود.

به گزارش خبرنگار شانا ، حساسترین بازی هفته نخست رقابتهای پانزدهمین دوره  لیگ برتر بی‌تردید مصاف تراکتورسازی و نفت تهران است. این دو تیم هفته آخر لیگ برتر دیدار آخر خودرا در فصل گذشته با یکدیگر برگزار کردند و در حالی که برنده آن دیدار می‌توانست قهرمان لیگ شود، به تساوی 3 ـ 3 رضایت دادند. تساوی پرحرف و حدیثی که هنوز هم ابهاماتی در آن وجود دارد. این دیدار یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است؛ تلخ برای هواداران تراکتور و نفت که قهرمانی را به راحتی از دست دادند و شیرین برای هواداران سپاهان .  

تراکتورسازی و نفت هر دو مدعی قهرمانی رقابتهای لیگ برتر در فصل جاری هستند و البته تراکتورسازی به دلیل جذب بازیکنان سرباز به لحاظ مهره وضع بهتری نسبت به دیگر تیمهای لیگ برتری دارد.

البته نفت تهران هم مهره های خوبی جذب کرده  و با توجه به حضور ستاره های جدیدش  چون سید جلال حسینی، پیام صادقیان و  الوز نانگ یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جدید است .

فینال زودرس لیگ این باربه جای هفته آخر هفته نخست برگزار می شود . ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز دوتیم مدعی تراکتور و نفت به مصاف هم می روند.

کد خبر 244770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =