اجرای مستمر طرح کالیبراسیون کنتورهای توربینی گاز در استان بوشهر

طرح کالیبراسیون کنتورهای توربینی گاز در استان بوشهر به صورت مستمر اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در اجرای این طرح، کلیه کنتورهای موجود در ایستگاه های سی ان جی، تقلیل فشار و اندازه گیری استان به طور مستمر و طبق برنامه زمانبندی کالیبراسیون می شوند.

غلامعباس حسینی افزود: تحقق این طرح همسو با دستیابی و اطمینان از قابلیت و صحت اندازه گیری در این ایستگاه ها اجرا می شود.

وی تعداد این ایستگاه ها را بیش از 100 مورد شامل ١8٠ کنتور برشمرد و یادآور شد: علاوه بر کالیبراسیون کنتورهای موجود، کلیه تجهیزات اندازه گیری این ایستگاه ها نیز به صورت مستمر مورد بازدید و بررسی قرار می گیرند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین به مانیتورینگ ایستگاه های تقلیل فشار گاز استان اشاره و اعلام کرد: این طرح نیز طی سال جاری در سراسر استان و برای ایستگاه های پراهمیت اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: نصب و راه اندازی سیستم قرائت از راه دور و مانیتورینگ جایگاه های سی ان جی امکان قرائت از راه دور این جایگاه ها را فراهم می سازد.

حسینی تاکید کرد: در سال گذشته و در نخستین گام از اجرای این طرح، قرائت و مانیتورینگ جایگاه سی ان جی میدان امام شهر بوشهر و نیز نیروگاه گازی تشان با استفاده از دستگاه تصحیح کننده با قابلیت ارسال اطلاعات انجام شد که امسال این طرح بر روی ایستگاه های سی ان جی سراسر استان اجرا می شود.

به گفته وی، در آینده ای نزدیک اقدامهای لازم برای راه اندازی و نصب دستگاه قرائت از راه دور جهت مانیتورینگ نیروگاه گازی بوشهر نیز محقق می شود.




کد خبر 244815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =