آغاز فراخوان مقاله نهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون سوز و نفت

فراخوان مقاله نهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون سوز و نفت، با محوریت «تدوین سند راهبردی سوخت، قوای محرکه و محیط زیست» و برای جلب مشارکت دانشگاهها، مراکز پژوهشی، واحدهای صنعتی،‌ نفت و گاز و نهادهای سیاست‌گذار آغاز شد.

به گزارش شانا، امیر عباس حسینی، جانشین و معاون فناوری و روابط بین‌الملل پژوهشگاه صنعت نفت، با بیان این‌که فتح الله امی، ریاست کمیته علمی این همایش را بر عهده دارد، گفت: کمیته علمی این همایش شامل 45 نفر است که متخصصان و محققان پژوهشگاه صنعت نیز حضور فعالی در این کمیته دارند.

وی در ادامه با بیان این که صنعتگران و دانشگاهیان می‌توانند با ارسال مقاله، ثبت نام در همایش و کارگاهها و برنامه‌های جانبی در این رویداد حضور داشته باشند، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در سرفصلهای مختلفی شرکت کرده و مقالات خود را تا تاریخ 31 شهریور‌ماه جاری به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

دبیر اجرایی این همایش با تاکید بر این‌که مقالات برتر، در دو شماره ویژه از فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات موتور به چاپ خواهد رسید، افزود: این همایش با محورهای متفاوتی برگزار خواهد شد و مواردی همچون تدوین راهبرد سوخت و قوای محرکه، سوختهای نوین و پاک، فناوریهای نوین موتور، احتراق در موتورهای درون‌سوز و مهار آلایندگی ناشی از آن و آلایندگی موتورهای درون‌سوز در کلان شهرها از مهم‌ترین محورهای این همایش محسوب می شود.

وی در ادامه یادآور شد: طراحی و ساخت موتورهای درون‌سوز و قطعات آن، مهندسی مواد در موتور و قطعات جانبی، خنک‌کاری و انتقال حرارت از دیگر محورهای این همایش محسوب می‌شوند.

حسینی در باره زمان ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند متن کامل مقالات خود را تا 31 شهریور به دبیر خانه همایش ارسال کرده و همچنین اعلام نتایج اولیه داوری 30 مهر ماه سال جاری است.

یادآور می شود، نهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون‌سوز و نفت با همکاری انجمن موتور علمی ایران، پژوهشگاه صنعت نفت و مشارکت دانشگاه تربیت مدرس، شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو(ایپکو) و پژوهشکده فناوری قوای محرکه پیشرو در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه سال جاری در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی نهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون سوز و نفت به نشانی iranengine.com مراجعه کنند.

کد خبر 244824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =