۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر: 244836
شمسایی: فوتسال امارات در حد واندازه ایران نیست

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی انتظار دارد هواداران اصفهانی حمایت بیشتری از تیمش داشته باشند و دربازیهای آینده سالن را پُر کنند.

به گزارش خبرنگار شانا ، وحید شمسایی در مورد پیروزی پُرگل 8 ـ یک تأسیسات دریایی مقابل نماینده امارات در نخستین بازی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاههای آسیا گفت : پیش از این هم گفته بودم که فوتسال امارات در حد و اندازه‌هایی نیست که مقابل ما قد علم کند. البته با این حال ما این تیم را آنالیز کرده بودیم و با توجه به شناختی که داشتیم وارد میدان شدیم و شما دیدید که اجازه هیچ کاری به آنها ندادیم تا با قدرت کارمان را در آسیا آغاز کرده باشیم.

شمسایی در ادامه صحبتهایش اشاره ای هم به نام تیم حریف داشت و گفت : ما به اسم آنها کاری نداشتیم ولی با  بازیمان در داخل زمین به آنها نشان دادیم  که  خلیج فارس نامهای جعلی را شکست می دهد و اماراتی‌ها فهمیدند که در همه تاریخ خلیج فارس، خلیج فارس بوده و خواهد بود و هیچ‌کس نمی‌تواند این مسئله را کتمان کند.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص بازی دوم این تیم مقابل القادسیه کویت گفت : بازی با القادسیه با نماینده امارات فرق می‌کند، القادسیه تیم قدرتمندی است که به علاوه محمد طاهری چند بازیکن برزیلی هم دارد. نماینده کویت تیم خوبی است اما ما باید قهرمانانه جلو برویم و به فینال برسیم.

شمسایی درباره حضور هواداران اصفهانی در بازیهای تأسیسات دریایی گفت: دست اصفهانیها درد نکند که برای حمایت از ما به سالن آمدند اما انتظار دارم هواداران اصفهانی حمایت بیشتری از ما داشته باشند و در بازیهای آینده سالن را پُر کنند.

کد خبر 244836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =