۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
  • کد خبر: 244841
امیر شمسایی : اماراتی ها را باید دو رقمی می کردیم

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران عقیده دارد که تیمش در مسابقات باشگاههای آسیا باید بیش از 10 گل به حریف اماراتی می زد واین تیم را دو رقمی می کرد ، ولی بخت با تیم اماراتی یار بود و این نتیجه به دست نیامد.

به گزارش خبرنگار شانا ، امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در رقابتهای باشگاههای آسیا  پس از پیروزی  پر گل  تیمش مقابل نماینده امارات گفت :  بازی بسیارخوبی بود و بچه ها همه دستورات تاکتیکی را در زمین بخوبی پیاده کردند. در نیمه نخست به  مرور تاکتیک و در نیمه دوم  ضربات نهایی را به حریف وارد کردیم، به همین جهت از پیروزی کسب شده در دیدار نخست بسیار خوشحال هستم.

شمسایی در خصوص ادامه راه و بازی با دیگر حریفان به همین منوال گفت : همانطور که در نشست خبری پیش از مسابقات نیز گفتم ما در این رقابتها پنج فینال داریم که هر یک از آنها برای ما مهم است.  نخستین دیدار را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در دیدارهای باقیمانده نیز باید با اقتدار حریفان را شکست دهیم.

 سرمربی تاسیسات دریایی در ادامه در خصوص حمایت تماشاگران از تیمش گفت : از هوادارانی که در روز نخست این مسابقات برای حمایت از نماینده ایران به ورزشگاه آمدند، تشکر می کنم .امیدوارم تماشاگران اصفهانی در دیدارهای آینده با حضور در ورزشگاه، از تیم ما که نماینده ایران است  حمایت کنند ،زیرا الان بحث ملی مطرح است .

او  بابیان این که انتظار داشت  حریف اماراتی را با نتیجه دو رقمی از پیش رو بردارند، گفت : از این که هشت گل به حریف اماراتی زدیم تعجب نکردیم و انتظار داشتیم این تیم را با گلهای بیشتری شکست دهیم. ما دست کم می توانستیم بیش از ده گل به این تیم بزنیم.
 

کد خبر 244841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =