۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
  • کد خبر: 244896
جذب 2 هزار مشترک جدید گاز در استان قم

شرکت گاز استان قم در سه ماه امسال بیش از دو هزار و 879 مشترک جدید گاز جذب کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: تعداد کل مشترکان این استان در بخشهای مختلف بیش از 354 هزار و 300 مورد است که از این تعداد، 322 هزار مشترک در بخش شهری و بیش از 25 هزار مشترک نیز در بخش روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

غلامرضا فرجی افزود: هم اکنون بیش از 300 هزار خانوار روستایی و 21 هزار خانوار شهری تحت پوشش خدمات گازرسانی قرار دارند و با اجرای گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار باقیمانده، خانوارهای برخوردار از گاز در روستاها به بیش از 99 درصد می رسد.

وی در ادامه با اشاره به حجم تحویل گاز به بخشهای مصرف استان در سه ماه امسال گفت: مشترکان گاز طبیعی در بخشهای مختلف (نیروگاه سیکل ترکیبی، صنایع، خانگی ، تجاری و ...) بیش از 534 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

به گفته وی، از این مقدار مصرف، 279 میلیون مترمکعب مربوط به نیروگاه سیکل ترکیبی و بیش از 45 میلیون مترمکعب مربوط به جایگاههای سی ان جی بوده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 8.5 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان این که در بازه زمانی یادشده، 49 میلیون مترمکعب گاز به بخش صنایع تحویل شده است، اعلام کرد: در سه ماه امسال بیش از 161 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف شده که این مقدار با وجود افزایش تعداد مشترکان شاهد کاهش 6.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن بوده است.

کد خبر 244896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =