حمدی نژاد: وزن دفاعی تیم بالا رفته است

مدافع نفت تهران عقیده دارد خستگی ناشی از بدنسازی باعث شد که نتوانند مقابل تراکتور نتیجه لازم را بگیرند ودر نهایت با کسب یک امتیاز به تهران برگردند.

به گزارش خبرنگار شانا ، وحید حمدی نژاد در مورد کسب تساوی مقابل تراکتورسازان تبریز گفت: بازی نخست لیگ خیلی جاندار نبود و موقعیت زیادی روی دروازه ها ایجاد نشد، البته ما چند موقعیت خوب داشتیم که  به گل بدل نشد. فکر می کنم از تیم تراکتورسازی بهتر بودیم شاید مالکیت توپ دست حریف بود اما آنها موقعیت گل نداشتند.

حمدی نژاد دراین باره که چرا بازی جاندار از آب در نیامد گفت : در بازی نخست تیمها تازه از شرائط بدنسازی رها شده اند و بدنهای بازیکنان دچار خستگی است بنابراین طول می کشد تا بازیکنان به آمادگی لازم برسند. نفت تهران هم از این قضیه مستثنا نیست.

مدافع نفت تهران در مورد وضع دفاعی نفت تهران و حضور بازیکنان جدید گفت : با اضافه شدن سانتوس و سیدجلال حسینی وزن دفاعی تیم ما بالا رفته و خدا را شکر در بازی با تراکتورسازی خط دفاع خوب کار کرد و اصلا به حریف موقعیت ندادیم. البته اینطور نیست که فقط خط دفاعی ما خوب کار کند، همه خطوط ما دارای بازیکنان خوبی هستند.

حمدی نژاد  سپس به بازی هفته آینده با صبای قم اشاره کرد و گفت : مقابل تیم آقای دایی همه تیمها انگیزه دارند. صبا تیم خوبی است، این تیم حتی در ضعیفترین دورانش نیز عملکرد خوبی داشته است. باید خیلی سعی و تلاش کنیم تا بتوانیم موفق بشویم.

کد خبر 244919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =