شعار مرگ بر آمریکا با توافق کنار گذاشته نمی شود

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با تکذیب گزارش القدس العربی چاپ لندن درباره کاربردی نبودن شعار مرگ بر آمریکا پس از توافق ایران و 1+5 گفت: شعار مرگ بر آمریکا عکس العمل ما درباره دخالتهای دولت آمریکا در امور ایران است و با توافق کنار گذاشته نمی شود.

به گزارش خبرنگار شانا، امیرحسین زمانی نیا در گفتگو با " رادیو " ضمن تکذیب گزارش روزنامه القدس العربی چاپ لندن که مصاحبه وی با نشریه آمریکایی نیویورکر را اشتباه ترجمه کرده است، درباره جزئیات گفتگو با این نشریه آمریکایی گفت: در این مصاحبه که قبل از توافق ایران و 1+5 انجام شد در پاسخ به پرسش خبرنگار این نشریه درباره این که آیا بعد از توافق احتمالی هسته ای شعار مرگ بر آمریکا کنار گذاشته می شود، پاسخ منفی دادم.

وی افزود: به خبرنگار این نشریه گفتم این شعار، شعار عادی مراسم اجتماعی ماست که به نوعی عکس العملی در قبال دخالتهای دولت آمریکا در عرض نیم قرن گذشته در امور داخلی ایران است و این شعار متوجه مردم آمریکا نیست بلکه متوجه سیاستهای دولت آمریکا است و با یک توافق احتمالی در زمینه هسته ای کنار گذاشته نمی شود.

زمانی نیا با بیان این که علاوه بر این توضیح، به خبرنگار این نشریه متذکر شدم که فعالیتها و کارهای روزمره در ایران حال انجام است و اینگونه نیست که از صبح تا شب در خیابانها شعار مرگ بر آمریکا داده شود، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا، شعار عادی مراسم اجتماعی و انقلابی ماست.

به گزارش شانا، روزنامه القدس العربی به نقل از امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت ادعا کرده بود که شعار مرگ بر آمریکا یکی از ابزارهای انقلاب اسلامی بوده است که دیگر کاربردی ندارد.
 

کد خبر 244988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =