رونق‌ بخش تولید با اتکا به منابعی که آزاد می‌شود

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی گفت: رفع معضل بیکاری دغدغه مجلس و دولت است بنابراین رویه اعلام‌شده دولت مبنی بر صرف منابعی که آزاد می‌شود برای حوزه تولید و بخش عمرانی، سازنده و اثربخش است.

نادر فریدونی در گفتگو با خبرنگار شانا، امروز (سه‌شنبه 13 مردادماه) درباره رویه اعلامی در مواجهه با منابع آزادشده ارزی پس از اجرای توافق هسته‌ای با کشورهای گروه 1+5 اظهار کرد: رویه بیان‌شده مبنی بر صرف این منابع برای زیرساختهای اقتصادی و تکمیل و توسعه طرحهای عمرانی سازنده و اثربخش است.

رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تنگنای نبود شغل برای جوانان در کشور اظهار کرد: بهتر است بخش عمده‌ای از این منابع برای رونق کسب‌وکار سرمایه‌گذاری شود تا تولید و صادرات روندی صعودی پیدا کند.

وی گفت: افزایش تولید، افزون بر رشد اقتصادی، بخش عمده‌ای از معضل بیکاری را برطرف می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی، معضل بیکاری و تلاش برای برطرف کردن آن را دغدغه‌ همه نمایندگان مجلس و دولت دانست و تأکید کرد: برنامه‌ریزیها باید به‌گونه‌ای باشد که منابع آزادشده صرف موارد مصرفی نشود.

این نماینده مجلس نهم، بابیان این‌که توسعه صنایع نفت و گاز نقش بااهمیتی برای رفع بیکاری دارد، افزود: کمک به توسعه طرحهای نفتی در سراسر کشور بخصوص بخش پالایشگاهی می‌تواند یکی از محلهای صرف منابع جدید باشد.
 

 

کد خبر 245018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =