افزایش 7 هزار بشکه‌ای تولید نفت از میدان مشترک سلمان

رئیس منطقه عملیاتی لاوان گفت: با به تولید رسیدن چاه جدید 56-25 در میدان نفتی سلمان، تولید نفت از این میدان مشترک 7 هزار بشکه در روز افزایش یافت.

به گزارش شانا، عباس رجب‌خانی افزود: در ادامه عملیات حفاری چاههای جدید و تعمیرات چاههای بسته میدان نفتی سلمان که از ماههای گذشته در حال انجام است، خوشبختانه خبر به تولید رسیدن چاه جدید 56-25 موجب خوشحالی کارکنان منطقه لاوان و مدیریت شرکت نفت فلات قاره ایران شد.

وی گفت: دکلهای حفاری FD3 از نخستین روز فروردین ماه، دکل حفاری EU از 24 اسفندماه سال 93 و دکل حفاری DD4 از 28 فروردین‌ماه امسال در میدان نفتی سلمان مستقر و به صورت مداوم با برنامه‌ریزی واحدهای مدیریت امور فنی در این میدان مشترک مشغول حفاری چاههای جدید و یا تعمیر چاههای فاقد تولید هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، رئیس منطقه عملیاتی لاوان با بیان این که چاه جدید 56-25، پنجمین چاه جدیدی است که از سال 93 در این میدان حفاری و در مدار تولید قرار گرفته است، گفت: با به ثمر رسیدن تولید این چاه شاهد افزایش تولید 7 هزار بشکه‌ای ظرف 2 ماه گذشته در میدان سلمان هستیم که این روند افزایشی باوجود شرائط تحریم نفتی در میدان مشترک حائز اهمیت است.

کد خبر 245023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =