فراخوان مقاله شانزدهمین کنگره ملی خوردگی و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت

فراخوان مقاله شانزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت با محوریت مدیریت خوردگی که از تیرماه آغاز شده است تا 10 شهریور ادامه دارد و نتایج داوری مقالات 15 مهرماه اعلام می شود.

به گزارش شانا، جابر نشاطی، رئیس پژوهشکده حفاظت صنعتی پژوهشگاه صنعت نفت و رئیس انجمن خوردگی ایران با بیان این که این دو کنگره به صورت همزمان برگزار خواهد شد، گفت: متخصصان، صنعتگران، محققان و دانش پژوهان و ذینفعان می‌توانند در سرفصلهای مختلفی شرکت‌ کرده و با ارسال مقاله، ثبت نام در کارگاهها، نمایشگاه و برنامه‌های جانبی در این رویداد علمی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به متنوع بودن محورهای دو کنگره اظهار کرد: مدیریت خوردگی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مدیریت ارزیابی ریسک خوردگی در مراحل بهره‌برداری، روشهای نوین پایش و کنترل خوردگی در واحدهای عملیاتی و خطوط لوله انتقال و ارزیابی خسارات مستقیم و غیر‌مستقیم خوردگی از مهمترین محورهای شانزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت محسوب می‌شود.

نشاطی تصریح کرد: روشهای جلوگیری از خوردگی، پدافند غیر عامل در خوردگی، فناوری نانو و مواد پیشرفته، خوردگی در دماهای بالا، خوردگی میکروبی و بیو‌مواد، خوردگی در سامانه آب و فاضلاب، خوردگی در صنایع و تاسیسات دریایی و تحقیق و توسعه در علم خوردگی از دیگر محورهای این دو کنگره است.

رئیس انجمن خوردگی ایران با تاکید بر این‌که دو کنگره ذکر شده به همراه کارگاههای آموزشی و نمایشگاه جانبی، برگزار خواهد شد، افزود: مدیریت خوردگی، حفاظت کاتدی، پوششهای محافظ خوردگی، نقش آب و کنترل خوردگی و پایش خوردگی از مهمترین عناوین کارگاههای آموزشی این دوره از کنگره هستند.

وی درباره زمان ثبت نام در این کنگره افزود: علاقمندان می‌توانند تا بیستم آبانماه برای ثبت نام اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتیripi.ir یا congress.ica.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، شانزدهمین کنگره ملی خوردگی و سومین کنگره خوردگی در صنعت نفت با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و انجمن ملی خوردگی ایران در روز‌های 3 تا 5 آذرماه در مرکز همایشهای بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

کد خبر 245048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =