۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر: 245074
گازرسانی به بیش از 2 میلیون خانوار تا 3 سال آینده

شرکت ملی گاز ایران تا سه سال آینده به دو میلیون خانوار گازرسانی می کند.

به گزارش خبرنگار شانا، مشاور وزیر نفت در بازدید از شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، تولید روزانه گاز به دو برابر ظرفیت فعلی خواهد رسید.

محمود آستانه افزود: تاکید وزیر نفت بر توسعه بیش از پیش گازرسانی بوده و با توجه به حجم بالای ذخایر گاز کشور و تدوین برنامه برای افزایش تولید، گازرسانی به تمام بخشها به ویژه صنایع و روستاها با شتاب بیشتری انجام می شود.

در ادامه این جلسه، مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون 687 واحد صنعتی و مصرف کننده عمده و 36 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

منصور صادقیان با اشاره به این که تاکنون به 387 روستا گازرسانی شده است، اعلام کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 213 روستا نیز در مرحله اجراست.

وی با بیان این که در سال گذشته چهار میلیارد و 825 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در آذربایجان غربی مصرف شده که 59 درصد آن سهم بخش خانگی و تجاری، 14 درصد سهم صنایع و 27 درصد در نیروگاهها مصرف شده است، اعلام کرد: این شرکت با تمام توان و تلاش شبانه روزی کارکنان در پی ارتقا بهره مندی مردم این منطقه از این نعمت گاز است.

به گزارش شانا، در جریان این بازدید و نیز جلسه هماهنگی، موانع و مشکلات گازرسانی به روستاها و صنایع با حضور مدیران شرکتهای گاز، پخش فرآورده های نفتی ارومیه و میاندوآب، تعدادی از صاحبان صنایع و نمایندگان شرکت ملی گاز ایران و شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور بررسی شد.

کد خبر 245074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =