پتروشیمی مسجدسلیمان برای 4500 نفر اشتغال ایجاد می کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاندار خوزستان و جمعی از معاونین استاندار و مدیران کل این استان، امروز از روند اجرایی طرحهای شرکت پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان در منطقه زیلایی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش شانا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان که جمعی از معاونین استاندار و مدیران کل آنها را همراهی می‌کردند، صبح امروز (دوشنبه 26 مرداد ماه) از روند اجرایی طرحهای شرکت پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان در منطقه زیلایی این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید، رضایی با تاکید بر اهمیت توسعه استان خوزستان، رفع محرومیت از مناطق این استان را منوط به سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی و مشارکت مردم در پروژه های صنعتی دانست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به کارگران بومی این دو کارخانه گفت: این دو کارخانه متعلق به مردم سه شهرستان مسجد سلیمان، لالی و اندیکاست و امیدواریم مردم صبر و حوصله به خرج دهند و همکاری کنند تا روند رو به پیشرفت این دو کارخانه به نتیجه برسد.

شایان ذکر است، اجرای پروژه پتروشیمی مسجد سلیمان هم اکنون 840 نفر اشتغالزایی داشته و تا یک سال و نیم آینده 4500 نفر مشغول به کار خواهند شد.

کد خبر 245541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =