بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 3500 پروژه گازرسانی

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی سه هزار و 500 پروژه گازرسانی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید بوجارزاده مجموع اعتبارهای اختصاص داده شده برای اجرای پروژه های فوق را بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در هفته دولت 1515 پروژه به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 1900 پروژه نیز آغاز خواهد شد. 

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به این که این پروژه ها با هدف اجرای بند (ق) تبصره دو بودجه سال 1393 با هدف افزایش ضریب نفوذ گاز در بخشهای شهری، روستایی و صنایع کشور برنامه ریزی و اجرایی شده است، تصریح کرد: در این ایام 15 شهر با حدود 30 هزار خانوار به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

بوجارزاده یادآور شد: عملیات گازرسانی به 18 شهر با 27 هزار و 452 خانوار نیز در هفته دولت آغاز می شود.

وی درباره آغاز و بهره برداری از پروژه های گازرسانی به روستاها نیز گفت: در این ایام شاهد بهره برداری از پروژه گازرسانی به 1141 روستا با بیش از 124 هزار خانوار و آغاز عملیات گازرسانی به 1854 روستا با بیش از 187 هزار و 800 خانوار خواهیم بود.

اتصال 307 واحد صنعتی عمده به شبکه سراسری گاز در هفته دولت

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در ادامه از اتصال 307 واحد صنعتی عمده به شبکه سراسری گاز در هفته دولت خبر داد و گفت: امدواریم با گازرسانی به این صنایع شاهد کاهش مصرف سوختهای مایع و افزایش رفاه عمومی در کشور باشیم.

بوجارزاده با اشاره به افتتاح هشت جایگاه سی ان جی در کشور در هفته دولت، گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به هشت جایگاه دیگر نیز آغاز می شود.

آغاز و بهره برداری از 18 پروژه خطوط انتقال گاز

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در ادامه با بیان این که در هفته دولت 6 خط انتقال گاز به بهره برداری می رسد، افزود: کلنگ آغاز عملیات اجرایی 12 خط انتقال نیز بر زمین زده خواهد شد.

وی درباره پروژه های گازرسانی به مسکن مهر نیز تصریح کرد: 24 هزار و 842 واحد مسکن مهر در قالب 10 پروژه طی هفته دولت به شبکه سراسری گاز متصل و عملیات گازرسانی به 1299 واحد دیگر نیز آغاز می شود.

بوجارزاده افزود: بهره برداری از 20 پروژه جنبی/ساختمانی و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه دیگر نیز از دیگر برنامه های این شرکت در هفته دولت است.

به گزارش شانا، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، بهره برداری رسمی از فاز دوم ایستگاه تقویت فشار گاز تبریز و 900 پروژه گازرسانی در استانهای آذربایجان شرقی، آدربایجان غربی و اردبیل نیز آغاز خواهد شد، همچنین بهره برداری از 100 پروژه عظیم صنعتی در بخشهای پالایش و انتقال گاز نیز آغاز می شود.

کد خبر 245843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =