رونمایی از زیرسامانه پیچیده ترین طرح ماده 12 قانون رفع موانع تولید

همزمان با هفته دولت، زیرسامانه طرح افزایش کارایی موتورخانه با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نصرت اله سیفی بعدازظهر امروز (4 شهریورماه) در آیین رونمایی از زیرسامانه طرح افزایش کارایی موتورخانه ها اظهار کرد: سامانه این طرح که یکی از طرحهای ماده 12 قانون رفع موانع تولید است از روز شنبه (7 شهریورماه) برای استفاده عموم در اختیار قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با بیان این که تمام طرحهای ماده 12 قانون رفع موانع تولید با این سامانه کار می کنند، تصریح کرد: هدف از استفاده این نرم افزار در انجام طرحها می تواند سبب حرکت به سمت حاکمیت خوب شود که یکی از مولفه های آن شفاف سازی است.

وی ادامه داد: با این سامانه همه افراد به تمام اطلاعات لازم دسترسی دارند و همه در هر جای کشور از یک حق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به این که زیرسامانه طرح افزایش کارایی موتورخانه ها از تمام طرحهای ماده 12 قانون رفع موانع تولید پیچیده تر است، یادآور شد: قراردادهای این طرح نیز هفته گذشته از سوی وزیر نفت پذیرفته شد.

سیفی افزود: سرمایه گذاران طرح افزایش کارایی موتورخانه ها تمام مراحل طرح را با استفاده از این سامانه، انجام داده و در صورت بروز هرگونه مشکلی می توانند با مرکز پاسخگویی که به این منظور تشکیل شده است، تماس بگیرند.

طراحی سامانه طرح افزایش کارایی موتورخانه ها (به سما) به آدرس www.behsama.ir از سوی شرکت بهینه سازی مصرف سوخت به عنوان کارفرما و موسسه مطالعات بین المللی انرژی به عنوان پیمانکار انجام شده است.

این مراسم با حضور مهدی رحمتی، رئیس هیئت مدیره و نصرت اله سیفی، مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و همچنین مدیران و کارشناسان حوزه انرژی و سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش شانا، طرح افزایش کارایی انرژی در ٥٠٠ هزار موتورخانه ساختمانهای مسکونی و ١٠٠ هزار موتورخانه ساختمانهای اداری کشور انجام می شود که از طرحهای بند «ق» تبصره ٢ قانون بودجه سال ٩٣ یا ماده 12 قانون رفع موانع تولید امسال است که در چارچوب طرحهای بهینه سازی، کاهش گازهای گلخانه ای و مصرف انرژی در بخشهای مختلف اجرا می شود.

کد خبر 245964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =