کاهش مصرف بیش از 10 میلیون لیتر بنزین در چهار محال و بختیاری

با احداث جایگاههای جدید سی ان جی در دولت تدبیر و امید، مصرف بنزین منطقه چهار محال و بختیاری در مقایسه با دو سال قبل از آن 10 میلیون لیتر کاهش یافته است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری با بیان این که در دو سال نخست فعالیت دولت تدبیر وامید، پنج جایگاه سوخت دراین منطقه به بهره برداری رسیده است، به خبرنگارشانا، گفت: با بهره برداری ازاین جایگاهها که سه باب آن سی ان جی است، مصرف گازطبیعی فشرده( سی ان جی) 7.5 درصد افزایش و به واسطه این افزایش، مصرف بنزین نیزدر دو سال نخست دولت یازدهم، 10 میلیون و 320 هزار لیتر کاهش یافته است.

مجتبی سرداری شمارکنونی جایگاههای عرضه سی ان حی منطقه چهارمحال و بختیاری را 36 باب اعلام کرد.

وی همچنین درباره مجاری عرضه  فرآورده های نفتی (بنزین و نفت گاز) نیز گفت: براساس دستورعملهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی برکیفی سازی جایگاههای سی ان جی به لحاظ  رعایت الزامهای ایمنی، اطمینان ازسلامت تجهیزات، همچنین زیباسازی، محوطه سازی و وارائه مطلوب خدمات به مشتریان، ارزیابی جایگاههای عرضه سوخت در دستور کار قرار گرفته است.

سرداری با بیان این که هم اکنون 45 جایگاه عرضه سوخت درمنطقه چهار محال و بختیاری فعال است، تصریح کرد: براساس آخرین ارزیابیهای انجام شده در نیمه دوم پارسال و نیمه نخست امسال،بیش از 70 درصد جایگاههای سوخت این منطقه به درجه ممتاز ارتقای رتبه یافته اند.
به گفته وی 17 درصد جایگاههای این منطقه نیز رتبه درجه یک را به خود تخصیص داده اند و این مهم مرهون تلاش دوسویه کارکنان شرکت ملی پخش   فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری  و جایگاهداران این منطقه است.

وی با بیان این که بازدید کنترل کیفیت جایگاههای سوخت به صورت حجمی به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: در پی این واگذاری، بازدید از جایگاههای سوخت  که در ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان تاثیری بسزا داشته، 50 درصد افزایش یافته است.

کد خبر 245968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =