۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر: 245976
منصوریان: در امارات شگفتی ساز می شویم

نفت تهران در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی را در تهران و گذار کرد تا سرمربی این تیم بگوید ناامید نیست و قادرند کارهای بزرگ انجام دهند.

به گزارش شانا ، علیرضا منصوریان پس از شکست یک ـ صفر تیمش مقابل الاهلی امارات در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت : قبل از این که صحبتهایم را شروع کنم باید بگویم دست تک تک تماشاگرانی را که به ورزشگاه آمدند، می‌بوسم. از مجموعه نفت هم تشکر می‌کنم. حضور این همه تماشاگر در روزی که استقلال و پرسپولیس بازی نداشتند، برای ما شگفتی ساز بود.

وی در ادامه افزود: تنها نگرانی من در این بازی حرفه‌ایگری بازیکنان الاهلی بود که همین اتفاق هم افتاد و آنها بسیار حرفه‌ای رفتار کردند. ما سعی کردیم اصول حرفه‌ای را به بازیکنانمان آموزش دهیم و اکنون تقریباً در انتهای مسیر هستیم. به هر شکل تا اینجا از عملکرد فنی و تاکتیکی بازیکنانم راضی هستم و ما فقط یک 90 دقیقه را باخته ایم و 90 دقیقه دیگر پیش روی ماست. در رختکن به بچه‌ها گفتم حتی اگر این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان می‌رسید، ما باید در امارات گل می‌زدیم و آنها نباید نگران چیزی باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان این که تیمش تا بازی برگشت 20 روز زمان دارد، خاطرنشان کرد: باید در این 20 روز به بازیکنان همدلی و تاکتیک را آموزش دهیم. اول باید همدلی را به بازیکنان آموزش دهیم و اجازه ندهیم ناامیدی وارد اردوی ما شود. جا دارد به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک بگویم. من کاری به وقت‌کشی یا مسائل داوری ندارم و نمی‌خواهم شکستمان را گردن این مسائل بیندازم، بلکه ما مسیر خودمان را می‌رویم و به این مسائل کاری نداریم.

منصوریان یادآور شد: این قول را به تمام هموطنانم می‌دهم که در امارات با تمام توان از پرچم ایران دفاع می کنیم، چون من از نسلی آمده ام که کارهای غیرممکن را ممکن کردند. ما از همان نسلی هستیم که در ملبورن نشان دادیم می‌توانیم کارهای غیرمنتظره انجام دهیم. اگر در امارات هم خودمان باشیم، مطمئناً می‌توانیم به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم و به امید خدا در 20 روز آینده تیم دیگری از نفت خواهید دید.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند اگر منصوریان تیم فصل گذشته را حفظ کرده بود شاید دیگر نیاز نداشت که برای هماهنگی بیشتر زمان بخواهد و با همان تیم می‌توانست نتایج بهتری بگیرد، گفت: ماندن بازیکنان ابتدا به رضایت خود آنها بستگی دارد. متأسفانه شرائط آسیا هم متفاوت است، چون ما در انتهای فصل به بدنسازی می‌رویم، اما مسابقات تیمهای شرق آسیا ادامه دارد که این هم معضل دیگری به حساب می‌آید. ما در نقل‌وانتقالات پنج بازیکن خودمان را از دست دادیم که باید پنج بازیکن را جایگزین آنها می‌کردیم و بابت این نقل‌وانتقالات از کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت راضی هستم، اما برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم، چون دوران بدنسازی را پشت سر گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نفت یادآور شد: طبیعی است وقتی به تیمتان بازیکن جوان اضافه می‌شود با کمی اُفت همراه شوید و مطمئناً اگر ما پنج ماه دیگر و حدود بهمن‌ماه به مصاف الاهلی می‌رفتیم تیمی متفاوت از نفت می‌دیدید. باز هم می‌گویم نمی‌خواهم شکستمان را گردن چنین مسائلی بیندازیم و به نقل‌وانتقالات ربط دهیم، بلکه به شرائط تاکتیکی تیم‌نگاه می‌کنیم. ما باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. ما در لیگ هم همین نقاط ضعف را داشتیم. ما باید در تاکتیکمان این مسائل را مدنظر قرار دهیم و نکات تاکتیکی لازم را به بازیکنان گوشزد کنیم تا در بازی برگشت اشتباهی نداشته باشیم.
کد خبر 245976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =