افتتاح 52 پروژه گازرسانی در استان گلستان همزمان با هفته دولت

همزمان با هفته دولت، 52 پروژه گازرسانی در استان گلستان افتتاح شد که از این تعداد، 29 پروژه مربوط به واحدهای صنعتی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این واحدهای صنعتی مربوط به شهرستانهای بندرترکمن، بندرگز، کردکوی، گرگان، آق قلا، رامیان، مینودشت و گنبد بوده که در این ایام به بهره برداری رسیده است.

صفرعلی جمال لیوانی با بیان این که برای اجرای این پروژه ها در مجموع 10 میلیارد و 710 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: از آغاز بکار دولت تدبیر و امید تاکنون 113 واحد صنعتی عمده در استان به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.

وی اعلام کرد: گازرسانی به پروژه های صنعتی از جمله برنامه های مهم و مورد تاکید دولت بوده تا این انرژی طبیعی ضمن این که سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی را تامین کند سهم بزرگی نیز در کاهش آلاینده های زیست محیطی داشته باشد.

به گفته وی، این شرکت در ادامه روند توسعه گازرسانی و خدمت رسانی در استان گلستان تاکنون شرایط برخورداری ٢٩ شهر و ٧٠٨ روستا و همچنین ٤٥١ واحد صنعتی عمده و ٦٤ جایگاه سی ان جی از نعمت گاز را فراهم کرده است.

جمال لیوانی یادآور شد: هم اکنون در سطح استان بیش از هفت هزار و ٥٦٥ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده و تعداد ٢٥٦ هزار و ٨٣٩ انشعاب نصب و ٤٨٧ هزار ٢٥٠ خانوار نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند.

کد خبر 245985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =