فروش نفت کوره صادراتی در بورس انرژی نماد شفاف سازی معاملات نفتی است

عرضه و فروش نفت کوره صادراتی در بورس انرژی می تواند زمینه ساز تحولی نو در فروش فرآورده های نفتی ایران و نماد شفاف سازی معاملات نفتی باشد.

مدیر بازار تامین سرمایه امین با مثبت ارزیابی کردن فروش موفق نفت کوره صادراتی در رینگ بین الملل بورس انرژی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این بورس اکنون به محلی مطمئن برای عرضه فرآورده های نفتی تبدیل شده است و بدون تردید در شفاف شدن فروش نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

علیرضا سیری افزود: حضور فرآورده های نفتی در بورس انرژی ارزشمند است و حمایتهای وزیر نفت و دیگر متولیان  فروش نفت و فرآورده های نفتی می تواند در مسیر جذب سرمایه گذاریهای جدید در صنعت نفت نیز نقش آفرین باشد چون اگر بورس انرژی رونق بگیرد شرکتهای صاحب نام بین المللی نیز علاقه مند به حضور در بازاری شفاف و جذاب خواهند بود.

وی ادامه داد: پس از تجربه موفق بورس کالا در عرضه و فروش محصولات پتروشیمی که شفاف شدن بازار را در پی داشت اکنون بورس انرژی نیز می تواند در فروش فرآورده های نفتی تحولی مثبت در بازارها ایجاد کند.

سیری گفت: فروش اوراق سلف استاندارد نفت کوره و نیز فروش نفت کوره صادراتی می تواند زمینه ساز ایجاد تحولی مطلوب از همکاری صنعت نفت و بازار سرمایه باشد و خوشبختانه وزارت نفت نگاهی مثبت به قابلیتها و کارکردهای بازار سرمایه کشورمان دارد.

کد خبر 245999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =