ایجاد امنیت انرژی با گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: هم اکنون با گازرسانی به شهرها و روستاها علاوه بر اشتغالزایی، احساس امنیت انرژی را نیز در دل یکایک آنها ایجاد کرده ایم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با بیان این که استفاده از بخاریهای استاندار منجر به مصرف بهینه و ایمن گاز می شود، به خبرنگار شانا گفت: متاسفانه ایران سومین مصرف کننده گاز جهان است و 10 برابر کشور ژاپن گاز مصرف می کند.

حمیدرضا عراقی با اشاره به این که ایران دارنده بزرگترین ذخایر گاز جهان است، افزود: همزمان با راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی و افزایش دو برابری حجم تولید گاز در کشور باید با نهادینه سازی فرهنگ صرفه جویی در کشور، سهم ایران را در تجارت جهانی گاز افزایش دهیم.

معاون وزیر نفت با بیان این که گاز طبیعی موجب رونق و پیشرفت و همچنین تحول اقتصاد می شود، تصریح کرد: تاکنون واحدهای صنعتی بسیاری در کشور به شبکه سراسری گاز متصل شده اند که این موضوع علاوه بر داشتن ارزش افزوده منجر به کاهش آلودگی هوا نیز شده است.

عارقی استفاده از طرحها و اندیشهای جدید و نو را در پیشبرد اهداف تعیین شده شرکت گاز مهم و اساسی توصیف کرد و ادامه داد: ما باید با اندیشه های جدید سرمایه های نو تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: بهداشت، راحتی و رفاه، کاهش آلودگی هوا، اشتغالزایی و همچنین ایجاد منابع مالی از مهمترین مزایای استفاده از این سوخت پاک است.


کد خبر 246018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =