نوسازی ناوگان ترابری مناطق نفتخیز جنوب

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، از نوسازی ناوگان ترابری شرکت مناطق نفتخیز جنوب در قالب پروژه های اولویت دار این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا، نصرت اله سیفی در نشستی با مدیرعامل و مدیران شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت با اشاره به برنامه های این شرکت در بخشهای حمل و نقل، ساختمان و صنعت، بویژه صنعت نفت، گفت: با توجه به عمر بالای ناوگان ترابری شرکت می توانیم با گنجاندن شرح نیاز مربوط به خرید خودروهای سبک، سنگین و ماشین آلات در پروژه های سال آینده، نسبت به نوسازی این ناوگان اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های در دست اقدام این شرکت افزود: برنامه های آموزشی و فرهنگ محور با هدف کاستن از شدت مصرف و اتلاف انرژی از اولویتهای شرکت بهینه سازی مصرف سوخت است.

سیفی در موردافزایش سطح دانش کارکنان در زمینه های بهینه سازی مصرف انرژی اظهار کرد: می توان درباره آموزش ضمن خدمت و همچنین ایجاد ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی نسبت به تعریف پروژه و اجرای آن در سال آینده اقدام کرد؛ زیرا آموزش در این زمینه یکی از راههای کم هزینه و پر بازده است.

وی با اشاره به قدمت ساختمانهای شرکت ترابری افزود: گرچه اقدامهای خوبی در زمینه نصب پنجره های دو جداره و همچنین لامپهای LED در این شرکت صورت گرفته است اما با توجه به فرسوده بودن این ساختمانها لازم است شرح نیاز در زمینه ساخت ساختمانهای جدید تدوین و برای شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ارسال شود.

در این جلسه همچنین مراد کمالی، مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت با معرفی شرکت ترابری در بخشهای سبک، سنگین، اتوبوسرانی، ماشین آلات سیار ساختمانی و دستگاههای ویژه خطوط لوله، مهمترین چالش و دغدغه این شرکت را عمر بالای ناوگان این شرکت عنوان و تصریح کرد: با هدف نگهداشت تولید و همچنین مقابله با بحرانها دو شرح نیاز خودروی تهیه و برای تصویب به مدیریت برنامه ریزی تلفیقی تهران ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت، وی در ادامه استمرار همکاری میان شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و شرکت ترابری را در زمینه های آموزش، حمل و نقل و ساختمان خواستار شد.

کد خبر 246032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =