عملکرد وزارت نفت درخصوص گازرسانی به روستاها ستودنی است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم در مورد گازرسانی به روستاهای کشور ستودنی است.

سید مهدی هاشمی، رئیس کمیسیون عمران مجلس، در گفتگو با خبرنگار شانا، به عملکرد وزارت نفت در خصوص گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور اشاره کرد و گفت: در مجموع عملکرد وزارت نفت درخصوص گازرسانی به شهرهای مختلف کشور، عملکردی مثبت و ستودنی است.

وی افزود: با همت و تلاشهای صورت گرفته امیدواریم بتوان ظرف دوسال آینده کل مناطق روستایی بویژه نقاط سردسیر که امکان گازرسانی در آنها وجود دارد تحت پوشش این انرژی پاک قرار داد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: با توجه به جدیت وزارت نفت در پروژه گازرسانی به روستاها، امیدواریم این طرح در همه روستاهای فاقد گاز به طور کامل به پایان برسد.

به گزارش شانا، دکترلاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از سخنان خود در آیین افتتاح گازرسانی روستای قمرود با ابراز خرسندی از گازرسانی به دهستان قمرود گفت: از وزارت نفت به دلیل توجه به موضوع گازرسانی به روستاها قدردانی می‌کنم به این دلیل که انجام این برنامه باعث می‌شود روستاییان با استفاده از سوختهای آسانتر برای ادامه زندگی و کار در روستا انگیزه بیشتری داشته باشند.

وی در این خصوص ادامه داد: درروز رای اعتماد مجلس به وزیر نفت به او تاکید داشتم که باید گاز به همه خانه های مردم برسد و ایشان الحمدلله جزء برنامه‌ های خود این موضوع را قرار دادند و امیدوارم با تسریع در کار حدود ١٢ درصد از روستاهای فاقد گاز نیز بتوانند از این نعمت برخوردار شوند.



کد خبر 246033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =