کاهش منابع، تاثیری در عزم وزارت نفت در گازرسانی به روستاها نداشته است

عملکرد وزارت نفت بویژه در مورد گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور با وجود کاهش منابع و همچنین کاهش قیمت جهانی نفت، عملکردی مثبت و قابل ستایش است.

عبدالکریم حسین زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس، در گفتگو با خبرنگار شانا،بابیان این که وزیر نفت را کارآمدترین عضو کابینه دولت تدبیر و امید می‌داند گفت: خوشبختانه وزارت نفت با انجام کار تیمی موفق توانسته است تا امروز تعداد زیادی از روستاهای کشور را از نعمت گاز برخوردار کند که این مهم ستودنی است.

وی افزود: بدون تردید گازرسانی به روستاهای کشور نه تنها موجب شکوفایی و آبادانی اقتصادی روستاها خواهد شد، بلکه مهاجرت را نیز به شهرها کاهش خواهد داد که این موضوع منافع زیادی برای اقتصاد کلان کشور به همراه خواهد داشت.

حسین زاده تصریح کرد: عملکرد وزارت نفت، بویژه در مورد گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور با وجود کاهش درآمدهای نفتی، عملکردی مثبت و ستودنی است، زیرا این وزارتخانه با وجود کاهش منابع تا امروز به وظایف ذاتی خود عمل کرده است.

به گزارش شانا، دکترلاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از سخنان خود در آیین افتتاح گازرسانی روستای قمرود با ابراز خرسندی از گازرسانی به دهستان قمرود گفت: از وزارت نفت به دلیل توجه به موضوع گازرسانی به روستاها قدردانی می‌کنم به این دلیل که انجام این برنامه باعث می‌شود روستاییان با استفاده از سوختهای آسانتر برای ادامه زندگی و کار در روستا انگیزه بیشتری داشته باشند.

وی در این خصوص ادامه داد: درروز رای اعتماد مجلس به وزیر نفت به او تاکید داشتم که باید گاز به همه خانه های مردم برسد و ایشان الحمدلله جزء برنامه‌ های خود این موضوع را قرار دادند و امیدوارم با تسریع در کار حدود ١٢ درصد از روستاهای فاقد گاز نیز بتوانند از این نعمت برخوردار شوند.

کد خبر 246036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =