650 خانوار شهرستان شوش از نعمت گاز برخوردار می شوند

همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای شهرستان شوش در استان خوزستان آغاز شد و با بهره برداری از این پروژه بیش از 650 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: برای اجرای این پروژه، 23 هزار متر شبکه گذاری و 600 انشعاب با 25 میلیارد ریال اعتبار نصب می شود.

ناصر حسینی نژاد با بیان این که اجرای ٣٩٣ کیلومتر شبکه گذاری گاز در استان خوزستان نیز از جمله پروژه هایی است که همزمان با هفته دولت آغاز می شود، افزود: در این ایام عملیات، نصب هفت هزار و ١٨٠ انشعاب نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از شبکه گذاری اجرا شده در بخشهای شهری و روستایی استان یادآور شد: در هفته دولت، بهره برداری از ٢٦٧ کیلومتر شبکه گذاری شهری، روستایی و واحدهای صنعتی انجام می شود.

به گفته حسینی نژاد، نصب هفت هزار و ١٣٠ انشعاب و بهره مندی هفت هزار و ٩١٠ خانوار خوزستانی از نعمت گاز در هفته دولت از دیگر پروژه های گازرسانی در این ایام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: برای اجرای پروژه های یادشده در مجموع بیش از ٣٤٨ میلیارد ریال اعتبار، هزینه شده است.

کد خبر 246050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =