ارسال 10 میلیون لیترنفت سفید به مناطق سخت گذر چهار محال و بختیاری

بنابر پیش بینیها بیش از 10 میلیون لیتر نفت سفید به منظور ذخیره سازی زمستانی به نقاط سخت گذر استان چهار محال و بختیاری ارسال می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری به خبرنگار شانا،گفت: با توجه به سردسیر بودن این منطقه بویژه در نواحی کوهستانی آن و نزدیک شدن به نیمه دوم سال، ذخیره سازی سوخت زمستانی در مناطق سخت گذر آغاز شده است.

مجتبی سرداری افزود: از آنجا که ارسال سوخت به مناطق کوهستانی استان چهارمحال و بختیاری در فصول سرد سال به دلیل بارش برف و برودت هوای منجر به یخ زدگی مسیرهای کوهستانی با دشواری انجام می شود، هم اکنون و پیش از شروع دوره سرما، بیش از 10 میلیون لیتر نفت سفید برای خانوارهای ساکن در این مناطق ارسال خواهدشد.

به گفته وی، نفت سفید ارسالی به مناطق کوهستانی استان از طریق فروشندگیهای مستقر در این مناطق به منظور ذخیره سازی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

سرداری در بخشی دیگر با بیان این که مصرف نفت سفید استان چهار محال و بختیاری در دو سال نخست فعالیت دولت تدبیر و امید نسبت به دو سال قبل از آن 26 درصد کاهش داشته است، افزود: در این بازه زمانی (دو سال)  نسبت به دو سال قبل از آن در مصرف  بیش از 18 میلیون لیتر نفت سفید صرفه جویی شده است.

وی مهمترین دلیل کاهش مصرف این فرآورده نفتی را افزایش اجرای طرحهای گازرسانی و بهره مندی روستاها از این سوخت پاک اعلام کرد.

کد خبر 246079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =