۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر: 246087
مصرف گازوییل جزیره قشم 10 درصد کاهش یافت

بخشهای حمل و نقل زمینی،حمل و نقل دریایی، صنایع و عمران منطقه قشم در پنج ماه نخست امسال،بیش از 46 میلیون لیتر نفت گاز مصرف کردند.

رئیس ناحیه قشم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان به خبرنگار شانا، گفت: مصرف این فرآورده نفتی در بخش حمل و نقل زمینی ( دربازه زمانی  یاد شده) 23 میلیون و 364 هزار لیتر و در بخش حمل نقل دریایی نیز 13 میلیون و 900 هزار لیتر بوده است.

حسن سالاری مصرف نفت گاز بخش صنایع و عمران را نیز در 155 روز نخست امسال، هفت میلیون و 290 هزار لیتر و مصرف این فرآورده نفتی را در سایر موارد مصرف،یک میلیون  825 هزار لیتر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مصرف نفت گاز پنج ماه نخست پارسال در بخشهای یاد شده 51 میلیون و 473 هزار لیتر بوده است.

سالاری تاکید کرد: این میزان کاهش مصرف هیچ خللی در فعالیتهای اقتصادی جزیره قشم شامل توسعه بخش صنعتی و عمران ایجاد نکرده است.

به گفته رئیس ناحیه قشم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان، تامین سوخت بخش حمل و نقل زمینی از طریق 13 جایگاه و فروشندگی انجام می شود.

وی با بیان این که تامین سوخت بخش حمل و نقل دریایی نیز با استفاده از خدمات سه جایگاه ساحلی انجام می شود، تصریح کرد: تامین سوخت دیگر بخشهای مصرف نیز با بهره گیری از خدمات سه شرکت پیمانکار انجام می شود.

به گزارش شانا، بیش از 1200 شناور صیادی و 325 شناور تجاری و باری در جزیره قشم فعالیت می کنند.

کد خبر 246087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =