۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
  • کد خبر: 246157
المپیکیها در ملی حفاری

ترکیب تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز برای فصل جدید لیگ برتر و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی باشگاههای ایران مشخص شد.

  به گزارش خبرنگار شانا ، مهلت ارسال مدارک تیمها و وزنه‌برداران، دهم شهریورماه به پایان می‌رسد و از میان تیمهای حاضر در لیگ برتر وزنه برداری، تیم ملی حفاری تقریبا نفرات خود را کامل کرده‌است.
 فراز رامهرمزی، سرمربی ملی حفاری  باتایید این خبر گفت : حسن گل پرور، مجید عسکری، سجاد بهروزی، علی میری، یاسین باقری، نواب نصیرشلال، حامد مجیدی، کیانوش رستمی، کیومرث مقدسی و علیرضا دهقان نفراتی هستند که برای ملی حفاری وزنه خواهند زد.

 سرمربی ملی حفاری در ادامه درباره وضع تیمش گفت : ما با توجه به بودجه‌ای که داشتیم بر‌نامه‌ریزی کردیم و سعی کردیم از نفرات بومی و غیربومی استفاده کنیم. از آنجا که بودجه ما کمتر هم شده، نمی توانستیم به گونه دیگری و‌رزشکار‌ بگیریم ضمن این که ما تیم جوانان را هم داریم و باید این تیم را نیز حمایت کنیم. به نظرم تیمهای دیگر نیز باید بیایند و سرمایه‌گذاری کنند و مانند کاری که ما کردیم نیروهای بومی و ملی‌پوش را با هم بگیرند. البته تیمهایی مثل نیروی زمینی و پدافند با این که نظامی هستند و از نیروهای سرباز هم استفاده می کنند، سرمایه‌گذاری کرده اند و فکر می‌کنم ر‌قا‌بت نزدیکی را شاهد باشیم.

کد خبر 246157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =