تحقق بانکرینگ روزانه 10 میلیون لیتر نفت کوره در دولت تدبیر و امید

میانگین بانکرینگ (سوخترسانی به کشتیها در دریا) نفت کوره دو سال نخست فعالیت دولت یازدهم، بیش از 10 میلیون لیتر در روز بوده است.

به گزارش شانا،شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون به طور میانگین روزانه 10 میلیون و 200 هزار لیتر نفت کوره به منظور سوخترسانی به کشتها بانکر شده است.

در این گزارش میزان بانکرینگ این فرآورده نفتی( نفت کوره) در هفت ماه پایانی سال 92 (فعالیت دولت یازدهم) 10 میلیون لیتر و در پنج ماه پایانی دولت دهم نیز 9میلیون و 300 هزار لیتر اعلام شده است.

برپایه همین گزارش، پارسال نیز میانگین بانکرینگ نفت کوره 10 میلیون و 300 هزار لیتر بوده است.

مقایسه آماری ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در حوزه بانکرینگ با پنج ماه پایانی فعالیت دولت دهم،از رشد بیش از هشت درصدی این فعالیت (سوخترسانی به کشتیها) حکایت دارد.

بنابر گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در حوزه صادرات نفت گاز نیز عملکرد دولت دهم در پنج ماه پایانی فعالیت خود به طور میانگین حدود 540 هزار لیتر بود و این مقدار در هفت ماه پایانی سال 93 (فعالیت دولت یازدهم) به 840 هزار لیتر رسید.

در این گزارش، صادرات نفت کوره در پنج ماه نخست امسال سه میلیون و 520 هزار لیتر اعلام شده است که از رشد قابل توجه  صادرات این فرآورده نفتی حکایت دارد.

کد خبر 246164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =