همکاری پژوهشگاه صنعت نفت با آفریقای جنوبی در زمینه جی تی ال

معاون مدیرکل نفت و فرآورده‌های نفتی آفریقای جنوبی ضمن بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت و ملاقات با مدیران این مرکز درباره توسعه همکاریهای بیشتر به ویژه در زمینه توسعه فناوری جی تی ال به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش شانا، تسیلیسو ماکوبلا روز یکشنبه (هشتم شهریور ماه) در بازدید از پژوهشگاه صنعت نفت با بیان این‌که از بدو ورود به جمهوری اسلامی ایران شاهد دستاوردها و توانایی‌های بسیاری بوده است، اظهار کرد: امروز توانستیم بسیاری از فناوریهای کشور ایران را از نزدیک مشاهده کنیم که به جرات می‌توان اذعان داشت که این دستاوردها از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به بازدید از دستاوردهای مختلف این مرکز و تمرکز بر چندین طرح پژوهشی پژوهشگاه امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم همکاریهای بیشتری را با این مرکز برقرار کنیم.

معاون مدیر کل نفت و فرآورده‌های نفتی آفریقای جنوبی با اشاره به بالا بودن امکانات و تجهیزات این مرکز تصریح کرد: تمامی امکانات در نظر گرفته شده در این مجموعه علمی بسیار جذاب و عالی به نظر می رسد و مهمترین فناوری که در این مرکز برای ما حائز اهمیت است فناوری تبدیل گاز به مایع یا همان جی تی ال است.

ماکوبلا یادآور شد: امیدواریم به زودی متخصصان آفریقای جنوبی برای بازدید از این فناوری به ایران سفر کرده و از این رو بتوانیم برای همکاریهای بهتر با پژوهشگاه تصمیم گیری کنیم.

به گزارش پژوهشگاه صنعت نفت، وی در خاتمه در باره هدف از بازدید از دستاوردهای نفتی ایران گفت: هدف اصلی از سفر به جمهموری اسلامی ایران توسعه همکاریهای بیشتر در زمینه های نفت و انرژی است و پژوهشگاه یکی از مراکزی است که در آینده تصمیم به همکاری با آن را داریم.

کد خبر 246173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =