۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
  • کد خبر: 246186
برخورداری بیش از 1500 خانوار بوشهری از نعمت گاز

سی و سومین شهر استان بوشهر به مناسبت هفته دولت به شبکه سراسری گاز پیوست.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با هدف گازرسانی به شهر "آباد"، هفت کیلومتر خط تغذیه، 20 کیلومتر شبکه توزیع و دو ایستگاه تقلیل فشار گاز اجرا و نصب شده است.
 
غلامعباس حسینی با بیان این که برای اجرای این پروژه، 16 هزار میلیون ریال هزینه شده است، افزود: به منظور گازرسانی به روستای پرک نیز 17 کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه تقلیل فشار گاز نصب و اجرا و زمینه برخورداری یکهزار و 643 خانوار از نعمت گاز فراهم شده است.
 
گازرسانی به 4 روستای شهرستان جم
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه به پروژه گازرسانی به چهار روستای شهرستان جم اشاره کرد و گفت: برای گازرسانی به این روستاها، 20 کیلومتر شبکه اجرا و یک ایستگاه تقلیل فشار نیز نصب شده است.
 
به گفته حسینی، با گازرسانی به این روستاها، زمینه برخورداری 100 خانوار از نعمت گاز با اعتبار 18 هزار میلیون ریال فراهم شده است.
 
وی با اشاره به تلاشهای انجام شده برای توسعه گازرسانی در شهرستان جم اعلام کرد: این شهرستان از نظر برخورداری از نعمت گاز در مناطق شهری و روستایی یکی از شهرستانهای پیشتاز کشور بشمار می رود و بر همین اساس تاکنون زمینه برخورداری 100 درصد خانوار شهری و 97 درصد خانوار روستایی جم از نعمت گاز فراهم شده است. 
 
حسینی در ادامه پیرامون گازرسانی به دو روستای باقیمانده بالای 20 خانوار این شهرستان نیز اظهار کرد: با فعالیتهای در دست اجرا تلاش خواهیم کرد تا گازرسانی به روستاهای سرچشمه و کوهچهر نیز تا شهریورماه سال آینده انجام شود.
 
به گفته وی، تاکنون در این شهرستان 500 کیلومتر شبکه اجرا شده و 17 هزار مشترک از نعمت گاز برخوردارند.
کد خبر 246186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =