آخـرین شهر کردستان هم گازرسـانی شد

نماینده دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس گفت: با گازرسانی به همه شهرهای استان کردستان، روستاهای پرجمعیت و در حاشیه خط انتقال گاز در اولویت گازرسانی قرار گرفتند.

سالار مرادی در گفتگو با خبرنگار شانا، با اشاره به سفر معاون وزیر نفت در امور گاز به غرب کشور برای گشایش رسمی چند طرح گازرسانی اظهار کرد: خدمات‌رسانی وزارت نفت در این زمینه جای قدردانی دارد.

نماینده دیواندره، سنندج و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: دیروز با گشایش طرح گازرسانی اورامان، آخرین شهر استان کردستان هم تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار گرفت. 

وی گفت: امید می‌رود با تقویت شرکت گاز استان کردستان، ادامه طرحهای گازرسانی که در حوزه روستایی خواهد بود با شتاب لازم پیش رود. 

مرادی با اشاره به گازرسانی به همه شهرهای استان کردستان گفت: اولویت بعدی گازرسانیها در این منطقه، برای روستاهای بزرگ و هم‌جوار با خط انتقال گاز است. 

این عضو کمیسیون اجتماعی، انجام خدمات گازرسانی را دارای ابعاد مختلف دانست و تصریح کرد: وجود گاز در کنار سایر موارد مانند آب و مسیر ارتباطی، بستر را برای رشد و توسعه منطقه مهیا می‌کند. افزون بر این، گازرسانی سبب حفظ محیط زیست می‌شود چون وجود گاز مانع مصرف سوختهای مانند نفت و چوب می‌شود. 

این نماینده مجلس، به نقش گاز در توسعه صنعتی استان هم اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهرکهای صنعتی در مناطقی دایر می‌شود که خط انتقال گاز وجود داشته باشد. 

کد خبر 246187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =