ثبت 146 مورد پایشگری از مجاری عرضه سوخت در چهار محال و بختیاری

با هدف ارتقای خدمات کیفی مجاری عرضه سوخت استان چهار محال و بختیاری، پارسال 146 مورد بازدید از جایگاههای سوخت انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با مهم برشمردن رعایت الزامهای بهداشتی،ایمنی و زیست محیطی در انبارهای نفت و مجاری عرضه سوخت به خبرنگار شانا، گفت: پایش فعالیت جایگاههای سوخت از موارد مهم افزایش ضریب ایمنی و ارتقای خدمات کیفی در مجاری سوخت است. برهمین اساس در سال گذشته با هدف پیشگیری از بروز حوادث، همچنین افزایش ضریب ایمنی و بهره وری، 79 باردید از مجاری تک منظوره، 61 بازدید ازجایگاههای دو منظوره و 6 بازدید از تاسیسات گاز مایع انجام شد.

مجتبی سرداری، همچنین گفت: به منظور افزایش توانمندی کارکنان جایگاهها و انبارهای سوخت، پارسال، دوره های آموزشی نیز با هدف ارائه هرچه مطلوبتر خدمات برگزار شد.

وی مدت برگزاری این دوره های آموزشی را در حوزه های بهداشت،ایمنی و محیط زیست،38 هزار و 196 ساعت اعلام و اظهارکرد: ارتقای سلامت کارکنان، پیشگیری از بروز حوادث در انبارهای نفت و جایگاههای عرضه سوخت،همچنین ارائه کیفی خدمات در مکانهای یادشده،اهداف مهمی هستند که در برگزاری این دوره های آموزشی به آن توجه شده است.

سرداری گفت: به واسطه برگزاری دوره های آموزشی و اجرای مانورهای ایمنی 343 هزار و 669 نفر ساعت کار بدون حادثه درکارنامه شرکت ملی پخش  فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهار محال و بختیاری، نظارت بر پروانه کار را از دیگر فعالیتهای این شرکت برشمرد و گفت: نظارت بر 413 پروانه کارسرد،95پروانه کار گرم، همچنین نظارت بر 10 کار در ارتفاع و 12 ورود به محفظه سربسته را از دیگر فعالیتهای سال گذشته عنوان کرد.

کد خبر 246188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =