قدردانی نمایندگان مجلس از عملکرد وزارت نفت در حوزه گازرسانی

وزارت نفت در دو سال اخیر با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته که انجام این مهم در جهت اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در سند چشم انداز 1404 است.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، گازرسانی به روستاها از مولفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری برای دور شدن کشور از محرومیت بوده که این مهم در سند چشم انداز 1404 نیز به آن اشاره شده است. حال با توجه ویژه وزارت نفت به این مهم و تزریق اعتبارات کارآمد دولت در راستای عملیاتی کردن پروژه های عمرانی شاهد سبز شدن بسیاری از روستاهای کشور در نتیجه استفاده از سوخت پاک هستیم.
گزارش خبرگزاری خانه ملت از ارزیابی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از تلاشهای وزارت نفت برای گازرسانی به تمامی مناطق کشور حاکی از ابراز خرسندی و تایید عملکرد وزارت نفت در حوزه گازرسانی است.

 قدردانی رئیس مجلس از وزارت نفت به دلیل توجه به موضوع گازرسانی به روستاها

 دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی درمراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی روستای "قم رود" گفت: از وزارت نفت به دلیل توجه به موضوع گازرسانی به روستاها تشکر می کنم به دلیل اینکه انجام این مهم باعث می شود تا با روستاییان با استفاده از سوخت های سهل تر برای ادامه زندگی و کار در روستا انگیزه بیشتری داشته باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی، در این خصوص ادامه داد: در روز رأی اعتماد مجلس به وزیر نفت به او تأکید داشتم که باید گاز به تمامی خانه های مردم برسد و ایشان الحمدلله جزء برنامه‌های خود این موضوع را قرار دادند و امیدوارم با تسریع در کار حدود 12 درصد از روستاهای فاقد گاز نیز بتوانند از این نعمت برخوردار شوند.

جعفرزاده ایمن آبادی: عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است

همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای کشور، گفت: عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای کشور، گفت: وزارت نفت در دولت یازدهم از ابتدای آغاز به کار خود تلاش چشمگیری برای تحقق مطالبات مردم و مسئولان در زمینه گازرسانی به روستاها داشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاهای استان گیلان در دولت یازدهم نشانگر بی تاثیر بودن تحریم ها است، افزود: در حال حاضر با اهتمامی که وزارت نفت در این باره داشته شاید گازرسانی به بیش از نیمی از روستاهای استان گیلان هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به وعده دولت در خصوص اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای استان گیلان تا پایان سال 95، تصریح کرد: با توجه به خوش قولی دولت در گازرسانی به روستاها تحقق وعده خداحافظی کشور با بخاری های نفتی نیز به زودی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها به ایجاد انگیزه در روستاییان برای ماندگاری در زادگاه خود شده است، گفت: با استفاده از سوخت های سهل تر ادامه زندگی و کار در روستاها میسر شده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه گازرسانی به روستاها زمینه پیشرفت آن ها را در پی دارد، افزود: اقدام دولت یازدهم در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است چرا که مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها نیز خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر روز گازرسانی به یکی از روستاهای گیلان انجام می شود، گفت: وزارت نفت جدیت بسیاری در انجام مطالبات مردمی و مسئولان در این زمینه داشته است.

 یوسفیان ملا: گازرسانی صد درصدی به بسیاری از روستاهای استان مازندارن
 عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس، با اشاره به عملکرد مثبت وزارت نفت در دولت فعلی، گفت: اهتمام دولت در رفع محرومیت های کشور به گازرسانی صد درصدی به بسیاری از روستاهای استان مازندران منجر شده است.

وی هم با بیان اینکه عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم نمره قبولی را گرفته است، گفت: گازرسانی به روستاها در دولت فعلی با جدیت کامل در دستور کار وزارت نفت بوده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای استان مازندران از دولت قبل آغاز و با تلاش مستمر دولت فعلی در بسیاری از بخش ها و مناطق به پایان رسیده است، افزود: در حال حاضر بسیاری از روستاهای استان مازندارن با گازرسانی صددرصدی همراه شده اند.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه دولت فعلی اهتمام جدی در رفع مشکلات روستاییان داشته، تصریح کرد: اهتمام جدی به گازرسانی به روستاها از اهم کارهایی است که دولت یازدهم برای رفاه حال روستاییان و کاهش مهاجرت به شهرها انجام داده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر روستاهای بخش دشت در حوزه انتخابیه بنده به صورت صد درصد گازرسانی شده اند از این رو از وزارت نفت کمال قدردانی را دارم.

 امامی: تلاش بی وقفه دولت در گازرسانی به روستاها قابل تشکر است
 
عیسی امامی نماینده مردم گرگان درمجلس، با اشاره به تلاش بی وقفه دولت در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: با توجه به اهتمام جدی وزارت نفت در حال حاضر بسیاری از روستاهای استان گلستان از موهبت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه گازرسانی به روستاها در استان گلستان وجود ندارد، افزود: وزارت نفت با وجود اینکه با کمبود منابع مواجه بوده اما توانسته به مطالبات مردم در روستا در زمینه گازرسانی جامه عمل بپوشاند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه توجه دولت به روستاها ثمرات مثبتی برای کشور دارد، تصریح کرد: در حال حاضر گازرسانی به روستاها یکی از اقدامات پسندیده دولت فعلی است که توانسته تمایل افراد به ماندگاری در روستاها را افزایش دهد.
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اختصاص بودجه و اعتبار برای گازرسانی به روستاها در استان گلستان تاکنون کافی بوده از این رو از بذل توجه دولت به این مهم کمال تشکر را دارم.
 
عزیزی: بیش از 90 درصد روستاهای خراسان شمالی گازرسانی شده اند

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس با بیان اینکه هم اکنون با گازرسانی به شهرها و روستاها علاوه بر اشتغالزایی، احساس امنیت انرژی نیز در دل یکایک افراد ایجاد شده است، گفت: تلاش وزارت نفت در دولت فعلی به گازرسانی بیش از 90 درصدی به روستاهای استان خراسان شمالی منجر شده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت در دولت فعلی نمره قبولی در گازرسانی به روستاها گرفته است، افزود: با تلاش وزارت نفت در دولت فعلی شاهد گازرسانی به بیش از 90 درصد روستاهای بوده که این مهم به کاهش بسیاری از دغدغه های مردم منجر شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در دولت یازدهم از 165 روستای حوزه انتخابیه بنده بیش از 120 روستا گازرسانی شده است، تصریح کرد: مابقی روستاها نیز در مرحله مطالعات اجرای عملیات گازرسانی قرار دارند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با ادامه روند فعلی در گازرسانی به روستاها تا سال 95 شاهد اتمام پروژه گازرسانی به تمامی روستاهای استان خراسان شمالی خواهیم بود.

 علیمردانی: وزارت نفت تمامی وعده های دولت قبل در گازرسانی به روستاها را محقق کرد
محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان در مجلس، با اشاره به وعده دولت در خصوص گازرسانی صددرصدی به تمامی روستاهای استان زنجان تا پایان سال 95، گفت: دولت فعلی وعده های دولت قبل در گازرسانی به روستاها را محقق کرد.
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها، گفت: دولت فعلی وعده های دولت قبل در گازرسانی به روستاها را محقق کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت در دولت فعلی در گازرسانی به روستاها جدیت بیشتری در قیاس با دولت های قبلی دارد، افزود: با توجه به سردسیر بودن استان زنجان دولت توجه بیش از پیشی به گازرسانی به روستاهای آن داشته که در این رابطه کمال تشکر را دارم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه رضایت مردم از عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها در دو سال گذشته رشد داشته است، تصریح کرد: تاکنون دولت در خصوص گازرسانی به روستاهای استان زنجان به تمامی تعهدات خود پایبند بوده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به وعده دولت تا پایان سال 95 استان زنجان اولین استان برخوردار از گاز در تمامی بخش ها خواهد بود.

سلطانی صبور: نمره قبولی وزارت نفت در گازرسانی روستاهای استان همدان

عطاالله سلطانی صبور نماینده مردم رزن در مجلس، با تاکید بر اینکه استان همدان نخستین استان برخوردار از نعمت گاز در تمامی بخش ها و روستاها است، گفت: وزارت نفت در دولت یازدهم به بهترین شیوه عملیات گازرسانی به روستاها را پیگیری کرد.

وی با اشاره به گازرسانی به دو روستای حوزه انتخابیه خود در روز گذشته، گفت: با توجه به اهتمام جدی وزارت نفت در دولت یازدهم تمامی روستاهای استان همدان به عنوان نخستین استان کشور برخوردار از نعمت گاز شدند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت یازدهم عملیات گازرسانی به روستاها جهش قابل توجهی داشته است، افزود: در حال حاضر هیچ روستایی در روستاهای حوزه انتخابیه بنده بی بهره از نعمت گاز نیستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم به وعده های خود و همچنین دولت قبل در گازرسانی به روستاها عمل کرده است، تصریح کرد: رضایتمندی مردم از وزارت نفت در نتیجه گازرسانی به روستاها و کاهش دغدغه های آن ها نوید دهنده بهبود شرایط کشور در آینده نزدیک است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه توجه به روستاها و تامین حداقل امکانات رفاهی در آن ها برای کشور ضروری است، گفت: گازرسانی به روستاها یکی از مولفه هایی است که به کاهش مهاجرت به شهرها منجر خواهد شد.
 
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، افزود: وزارت نفت در دولت یازدهم عملکرد بسیار مثبتی داشته از این رو انتظار می رود در سایر حوزه ها نیز چنین رویکردی اعمال شود.

 خسروی سهل آبادی: گازرسانی به روستاهای استان خراسان رضوی جهش قابل توجهی داشته است

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس، با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاهای استان خراسان رضوی جهش قابل توجهی داشته است، گفت: با تحقق وعده وزارت نفت تا پایان سال جاری تمامی روستاهای این استان برخوردار از نعمت گاز خواهند شد.

وی با اشاره به تحقق وعده های دولت تدبیر و امید در گازرسانی به روستاهای کشور، گفت: بسیاری از روستاهای استان خراسان رضوی همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شدند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری برگزاری مراسم گازرسانی به 43 روستای حوزه انتخابیه اش در روز گذشته، تصریح کرد: با اهتمام دولت یازدهم تاکنون بیش از 90 درصد روستاهای حوزه انتخابیه بنده و استان خراسان رضوی برخوردار از گاز شده اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به کوهستانی بودن حوزه انتخابیه اش و ضرورت گازرسانی به روستاهای آن، تصریح کرد: در تربت حیدریه 4 روستا کوهستانی وجود دارد که عملیات گازرسانی در آن ها نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: 50 میلیارد تومان اعتبارات گازرسانی از سوی دولت یازدهم به شهرستان های تربت حیدریه تخصیص داده شده که اقدام ارزشمندی برای رفع محرومیت در این شهرستان است.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت وعده اتمام گازرسانی به روستاهای استان خرسان رضوی تا پایان سال جاری را داده که با اقدامات انجام شده می توان به تحقق این وعده امیدوار بود.

 منظری توکلی: حرکت جهادی برای گازرسانی به روستاهای استان کرمان صورت گرفته است

علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافت در مجلس، با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای استان کرمان از سوی دولت تدبیر امید ادامه دارد، گفت: حرکت جهادی برای گازرسانی به روستاهای این استان صورت گرفته است.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم در زمینه تحقق وعده های خود، گفت: دولت یازدهم توجه جدی به رفع محرومیت از روستاها داشته که نمونه بارز آن گازرسانی به آن ها است.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم در تمامی استان های کشور استفاده از سوخت پاک گاز است، افزود: در خصوص گازرسانی به روستاهای استان کرمان تاکنون پیگیری های بسیاری صورت گرفته و اقدامات صورت گرفته درخور تقدیر و تشکر است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید حرکت جهادی جهت گازرسانی به روستاهای کشور صورت بگیرد تا شاهد آثار آن باشیم، گفت: تاکنون اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص داده شده که باید از دولتمردان در خصوص توجه به این مهم تشکر کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به بالا بودن سطح رضایتمندی روستاییان در خصوص تحقق مطالبه خود از دولت، افزود: گازرسانی به روستاها از جمله مطالبات جامه عمل پوشیده شده مردم از دولت در استان کرمان است.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی، گفت: امید است سایر وعده های دولت در زمینه گازرسانی به روستاهای بی بهره از گاز نیز هر چه سریع تر محقق شود.

 کریمیان: رضایتمندی مردم از عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم 100 درصدی است

امید کریمیان نماینده مردم مریوان در مجلس، با بیان اینکه رضایتمندی مردم از عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم صددرصدی است، گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون عملیات گازرسانی به بیش از 80 روستای حوزه انتخابیه بنده انجام شده است.

 وی با اشاره به رضایتمندی مردم حوزه انتخابیه اش از عملکرد دولت تدبیر و امید در رفع محرومیت از روستاها، گفت: بیش از 80 درصد روستاهای حوزه انتخابیه بنده در استان کردستان در دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شده اند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت در دولت یازدهم با تخصیص اعتبارات کارآمد زمینه تحقق وعده های دولت قبل در گازرسانی به روستاها را فراهم کرده است، افزود: در حال حاضر بسیاری از روستاهای استان کردستان با توجه به سردسیر بودن منطقه از نعمت گاز به عنوان سوخت پاک برخوردار هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکنون عملیات گازرسانی به بیش از 80 روستای حوزه انتخابیه بنده انجام شده است، تصریح کرد: رضایتمندی مردم از عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم صددرصدی است.

وی ادامه داد: امید است تا پایان سال آتی طبق وعده های دولت تمامی روستاهای استان کردستان از نعمت گاز برخوردار شوند.

کریمیان با اشاره به افتتاح بسیاری از پروژه های گازرسانی به روستاها در هفته دولت، تصریح کرد: شهرستان سروآباد در استان کردستان با جمعیتی بیش از 66 هزار نفر با ظریفت نفوذ گاز 54.2 درصد همواره با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهتانی بودن آن از مصرف کنندگان اصلی گاز مایع بوده که در سال جاری با پیگیری های انجام شده از نعمت گاز برخوردار شده است.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی، گفت: عملکرد وزارت نفت در کاهش محرومیت روستاها تقدیر و تشکر دارد.

 ملکشاهی: اتمام عملیات گازرسانی در بسیاری از روستاهای استان لرستان

الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس، از اتمام عملیات گازرسانی به بخش اعظمی از روستاهای حوزه انتخابیه اش خبر داد و گفت: وزارت نفت با جدیت مثال زدنی در پی گازرسانی به روستاهای کشور است.

وی با اشاره به عزم جدی دولت در ایجاد رفاه در روستاهای کشور، گفت: بسیاری از روستاهای استان لرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اعتبارات کارآمدی برای اجرای پروژه های گازرسانی به روستاها از سوی دولت یازدهم در نظر گرفته شده است، افزود: وزارت نفت تاکنون توانسته بسیاری از روستاهای کشور به ویژه استان لرستان را برخوردار از نعمت گاز کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه دولت وعده های بسیاری نیز در راستای گازرسانی به برخی از روستاها که هنوز از این نعمت برخوردار نشده اند داده، گفت: در هفته دولت 123 روستای استان لرستان از این نعمت که آثار بسیاری برای کشور به همراه خواهد داشت برخوردار شدند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امید است تا پایان عمر دولت یازدهم شاهد اجرایی شدن پروژه های گازرسانی به تمامی روستاهای کشور باشیم تا به این ترتیب روستاها مامنی برای بهبود وضعیت کشور شوند.

 برومند داشقاپو: بیش از 90 درصد روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شده اند

حبیب برومند داشقاپو نماینده مردم پارس آباد در مجلس، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای استان اردبیل، گفت: شاید تمامی روستاهای این استان از نعمت گاز برخوردار نشده باشند اما تلاش وزارت نفت در این زمینه قابل تقدیر است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سواردر مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است، افزود: بیش از 90 درصد روستاهای استان اردبیل در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شده اند.

این نماینده مردم ر مجلس نهم، با تاکید بر اینکه وزارت نفت با اهتمام جدی در راستای گازرسانی به روستاها رضایتمندی مردم را کسب کرده است، تصریح کرد: آغاز عملیات گازرسانی به روستاها در راستای اجرایی کردن سند چشم انداز 1404 است.

نماینده مردم پارس آباد و پیله سوار در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: طبق وعده دولت تا پایان سال آتی تمامی روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار خواهند شد از این رو باید از زحمات دولت تشکر کرد.

 قادری: بیش از نیمی از روستاهای استان فارس گازرسانی شده اند

جعفر قادری نماینده مردم فسا در مجلس، با بیان اینکه وزارت نفت توانسته به وعده های خود در خصوص گازرسانی به روستاها عمل کند، گفت: پیشرفت عملیات گازرسانی به روستاهای استان فارس در دولت یازدهم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به عملکرد قابل دفاع وزارت نفت در خصوص گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: پروژه های گازرسانی به روستاهای استان فارس با رشد خوبی دنبال می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت در راستای رفع محرومیت از روستاها در حوزه کاری خود به خوبی عمل کرده است، افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا دو سال آتی کار گازریانی به روستاهای استان فارس به طور کلی به اتمام خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بانک ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در جهت اجرای عملیات گازرسانی به روستاها استفاده شود، تصریح کرد: در صورتی که وزارت نفت ماده 12 قانون رفع موانع تولید عمل کند می تواند با ظرفیت های پیش بینی شده مشکلات روستاها از حیث تامین گاز را برطرف کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: توجه به روستاها از سوی وزارت نفت با گازرسانی به آن ها تاکنون آثار و ثمرات بسیار مثبتی برای کشور داشته است.
 
عزیزی:سنگ تمام وزارت نفت در استان مرکزی

قاسم عزیزی نماینده مردم شازند در مجلس، با اشاره به اتمام پروژه گازرسانی به روستاهای استان مرکزی تا دو ماه آینده، گفت: وزارت نفت در تبدیل استان مرکزی به استان سبز از لحاظ برخورداری از موهبت گاز سنگ تمام گذاشت.

وی با بیان اینکه با اشاره به اتمام پروژه گازرسانی به بسیاری از روستاهای استان مرکزی تا دو ماه آینده، گفت: عملکرد وزارت نفت در انجام وظیفه خود در راستای گازرسانی به روستاها مثبت است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه 73 روستا در شهرستان شازند از نعمت گاز برخوردار شده و در13 روستا نیز عملیات گازرسانی در حال انجام است، تصریح کرد: تا دو ماه آینده شهرستان شازند از جمله شهرستان های سبز کشور خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رفع محرومیت از روستاها در دولت یازدهم سرعت بیشتری پیدا کرده است، افزود: پیشرفت پروژه های گازرسانی به روستاها در استان مرکزی همزمان با روی کار آمدن زنگنه قابل تقدیر است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت تدبیر و امید تاکنون اعتبارات کارآمدی برای گازرسانی به روستاها در نظر گرفته است.

 عزیزی فارسانی: شتاب گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری ملموس است

حمیدرضا عزیزی فارسانی نماینده مردم اردل در مجلس، با بیان اینکه روند گازرسانی به روستاهای استان چهارمحال و بختیاری مثبت است، گفت: شتاب گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری ملموس است.

 وی با اشاره به روند پرشتاب گازرسانی به روستاهای استان چهارمحال و بختیاری، گفت: شتاب گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری ملموس است.

نماینده مردماردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت در انجام عملیات گازرسانی به روستاهای کشور تاکنون موفق عمل کرده است، افزود: امید است خدمت رسانی به روستاها از سوی دولت برای پیشرفت کشور ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با ادامه روند کنونی از سوی وزارت نفت شاهد تبدیل بیش از 90 درصد استان چهارمحال و بختیاری به استانی سبز در سایه استفاده از گاز تا سال آتی خواهیم بود.

 انصاری: برخورداری بیش از 90 درصدی روستاهای استان خوزستان از گاز

محمدسعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس، با اشاره به برخورداری بیش از 90 درصدی روستاهای استان خوزستان از گاز، گفت: رفع محرومیت از روستاها در راستای سند اجرای چشم انداز 1404 در دولت یازدهم به خوبی انجام شده است.

 وی با بیان اینکه عملکرد وزارت نفت در حوزه گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است، گفت: رفع محرومیت از روستاها در راستای سند چشم انداز 1404 در دولت یازدهم به خوبی انجام شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بسیاری از روستاهای آبادان از نعمت گاز برخوردار شده اند، تصریح کرد: با وعده های دولت در این زمینه شاهد گازرسانی به روستاها تا پایان سال آتی خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه کمتر از 20 درصد از روستاهای استان خوزستان هنوز از نعمت گاز بی بهره اند، افزود: با تزریق اعتبارات شاهد شتاب در گازرسانی به این میزان روستا نیز به زودی خواهیم بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بهداشت، راحتی و رفاه، کاهش آلودگی هوا، اشتغالزایی و همچنین ایجاد منابع مالی از مهمترین مزایای استفاده از سوخت پاک گاز است.

 حسین زاده: شاخص برخورداری روستاها از گاز شتاب ویژه ای داشته است

عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم اشنویه در مجلس، گفت: شاخص برخورداری روستاها از گاز در طی دو سال اخیر شتاب ویژه ای داشته است.
وی با اعلام رضایت از عملکرد وزارت نفت و شرکت ملی گاز در گازرسانی به روستاهای کشور، گفت: شاخص برخورداری روستاها از گاز در طی دو سال اخیر شتاب ویژه ای داشته است.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رشد عملیات گازرسانی به روستاها در دو سال گذشته در قیاس با سنوات قبل قابل تقدیر است، افزود: با توجه به بودجه های عمرانی فعلی کشور عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها مثبت بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به سند چشم انداز 1404 دولت در راستای رفع محرومیت از روستاها به خوبی عمل کرده است.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به تحریم ها و کاهش قمیت نفت عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها مثبت است.

 حسینی: تلاش وزارت نفت در گازرسانی به روستاها مثال زدنی است

سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس، گفت: تلاش و پیگیری های وزارت نفت در گازرسانی به روستاها به رفع محرومیت های بسیار و کاهش مهاجرت به شهرها منجر شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مثبتی در راستای گازرسانی به روستاها در دولت یازدهم صورت گرفته است، افزود: در دولت یازدهم بسیاری از وعده های داده شده در دولت قبل در خصوص گازرسانی به روستاهای استان قزوین محقق شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در هفته دولت گازرسانی به 17 روستا در استان قزوین صورت گرفته است، تصریح کرد: نزدیک کردن شرایط زندگی روستاها به شهری یکی از مولفه های مهم رشد کشور است.

وی ادامه داد: پیگیری های وزارت نفت در راستای تسریع در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر و تشکر است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت مهندس زنگنه تحولی در گازرسانی به روستاها ایجاد کرده است.

 قره سیدرومیانی: وزارت نفت سربلند از انجام وظیفه خود/گازرسانی به روستاها با شتاب ویژه ای دنبال می شود

میرهادی قره سید رومیانی نماینده مردم تبریز در مجلس، با بیان اینکه گازرسانی به روستاها و رفع محرومیت از آن ها اولویت وزارت نفت در دولت یازدهم بوده است، گفت: درصورت تامین منابع مالی تا پایان سال آتی بیش از 90 درصد روستاهای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها و رفع محرومیت از آن ها اولویت وزارت نفت در دولت یازدهم بوده است، گفت: در هفته دولت با بهره برداری از طرح های گازرسانی به ۸۱ روستا، شش هزار و ۵۰۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت تامین اعتبار جهت اجرای طرح های گازرسانی به روستاها، افزود: دولت باید با حمایت از وزارت نفت در راستای گازرسانی به روستاها زمینه رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار کشور را فراهم کند.

قره سیدرومیانی با بیان اینکه وعده های مسئولان برای گازرسانی به تمامی روستاها تا پایان عمر دولت یازدهم قابل تحقق است، تصریح کرد: عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی به ویژه تبریز، آذرشهر و اسکو نمره مثبتی است.

 شوهانی: روند گازرسانی به روستاهای کشور مثبت است

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس، گفت: عملکرد وزارت نفت در گازرسانی به روستاها توانسته رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

 وی با اشاره به روند مثبت گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: هر چند گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه بنده در قیاس با سایر مناطق دیر شروع شد اما رضایتمندی مردم را در سطح وسیعی به همراه داشته است.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداولدر مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حال حاضر برخی از روستاهای حوزه انتخابیه بنده از نعمت گاز بی بهره اند، افزود: روند گازرسانی به روستاها شتاب ویژه ای در دولت یازدهم گرفته و با توجه به وعده های دولت شاهد گازرسانی به تمامی روستاها تا پایان سال 95 خواهیم بود.

وی ادامه داد: در هفته دولت نیز کلنگ زنی برای گازرسانی به بسیاری از روستاها صورت گرفت.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداولدر مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: جدیت وزارت نفت در پیگیری مطالبات مردمی و گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است.

 میرمحمدی: گاز به روستاهای زیر 20 هزار نفر نیز رسیده است
سیدمحمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان در مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت و شرکت ملی گاز در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: اهتمام دولت در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت وزارت نفت و شرکت ملی گاز در دو سال اخیر، گفت: گازرسانی به روستاها یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده از سوی وزارت نفت در دو سال اخیر بوده که ثمرات بسیاری برای کشور به همراه داشته است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت به خوبی نسبت به اجرای بند "ق" تبصره دو قانون بودجه عمل کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر روستاهای زیر 20 هزار نفر نیز در حوزه انتخابیه بنده گازرسانی شده اند.

وی ادامه داد: تنها یک روستا در حوزه انتخابیه بنده هنوز گازرسانی نشده که عملیات مطالعاتی آن در حال انجام است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اهتمام دولت در گازرسانی به روستاها قابل تقدیر است.
 
حسینی: ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان کرمانشاه رشد قابل توجهی داشته است

فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در مجلس، با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان کرمانشاه رشد قابل توجهی در دولت یازدهم داشته است، گفت: با وعده های وزارت نفت و تامین اعتبار دولت تا سال آتی بسیاری از مناطق استان کرمانشاه سبز خواهند شد.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم بسیاری از روستاهای استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار شده اند، افزود: با وعده های وزارت نفت و تامین اعتبار دولت تا سال آتی بسیاری از مناطق استان کرمانشاه سبز خواهند شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغربدر مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان کرمانشاه رشد قابل توجهی در دولت یازدهم داشته است، افزود: در هفته دولت بسیاری از پروژه های گازرسانی به استان ها از جمله کرمانشاه عملیاتی و کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: پیشرفت گازرسانی به روستا ها در دوران مهندس زنگنه در قیاس با سایر وزرا چشمگیر بوده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغربدر مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: 500 روستای استان کرمانشاه در دولت یازدهم گازرسانی شده اند.

 میرمرادزهی: روند گازرسانی به روستاهای استان سیستان و بلوچستان خوب بوده است

هدایت الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در مجلس، با بیان اینکه روند گازرسانی به روستاهای استان سیستان و بلوچستان خوب بوده است، گفت: در حال حاضر گازرسانی تا روستاهای ایرانشهر صورت گرفته و امید است تا سال آینده تمامی این استان از نعمت سوخت پاک بهره مند شود.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و زابلیدر مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید عملیات انتقال گاز به روستاهای استان سیستان و بلوچستان با در نظر گرفتن بهترین مسیر برای کاهش هزینه مدنظر قرار بگیرد، افزود: هر چند روند گازرسانی به روستاهای این استان در دولت فعلی تسریع شده اما مطالبه مردم جدیت بیشتر در این زمینه است.

وی ادامه داد: با گازرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان تا جد بسیاری از بار محرومیت این استان کاسته خواهد شد.
 
آرامی: گازرسانی به روستاها در دو سال اخیر با سرعت مثال زدنی دنبال شده است

منصور آرامی نماینده مردم بندر عباس در مجلس، با بیان اینکه وزارت نفت در دوسال اخیر تحرک خوبی در راستای گازرسانی به روستا ها داسته است، گفت: در چندسال اخیر گازرسانی به روستاها بر اساس اولویت بندی بر اساس مناطق کوهستانی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به نبود خط انتقال گاز تاکنون به برخی از روستاها گازرسانی انجام نشده اما با اهتمام دولت تا سال آتی با انجام مراحل مطالعاتی طرح شاهد سبز شدن استان از حیث مصرف گاز خواهیم بود.                                                                                                      
 
بزرگواری: نهضت گازرسانی در دولت یازدهم شتاب گرفت

سیدعلی محمد بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه در مجلس با بیان اینکه نهضت گازرسانی در دولت یازدهم شتاب گرفته است، گفت: وزارت نفت در دو سال گذشته در گازرسانی به روستاها با جدیت تمام ورود کرده است.

وی با تاکید بر اینکه 85 روستای کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم گازرسانی شده است، افزود: روند رفع محرومیت از روستاها در دولت یازدهم شتاب قابل توجهی داشته است.

بزرگواری با بیان اینکه وزارت نفت همسو با برنامه چشم انداز 1404 توانسته در رفع محرومیت از کشور گام بردارد، تصریح کرد: وزارت نفت با گازرسانی به روستاها توانست نمره قبولی از رضایتمندی مردم بگیرد.

 نکو: بیش از 95 درصد روستاهای حاشیه تهران گازرسانی شده اند

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس، گفت: در دولت یازدهم بیش از 95 درصد روستاهای حاشیه استان تهران گازرسانی شده اند.

وی با اشاره به تلاش های به ثمر نشسته وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: در نتیجه تلاش های بی وقفه وزارت نفت در دو سال گذشته تمامی روستاهای شهرستان های رباط کریم و بهارستان از نعمت سوخت سالم برخوردار شده اند.
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای کشور موفق عمل کرده است، افزود: رفع محرومیت از روستاها با رساندن گاز به آن ها مهمترین اقدام انجام شده از سوی وزارت نفت در دولت فعلی است.

رستمیان: بیش از 80 درصد روستاهای استان سمنان در دولت یازدهم گازرسانی شده اند

عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس، با بیان اینکه بیش از 80 درصد روستاهای استان سمنان در دولت یازدهم گازرسانی شده اند.

وی با تاکید بر رشد میزان گازرسانی به روستاهای استان سمنان در دوران دولت یازدهم، گفت: بیش از 80 درصد روستاهای استان سمنان در دولت یازدهم گازرسانی شده اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بسیاری از پروژه های گازرسانی به روستاهای استان سمنان در حال انجام هستند، افزود: با جدیت وزارت نفت در این رابطه تا سال آتی تمامی استان سبز خواهد شد.

وی ادامه داد: عملکرد خوب وزارت نفت در گازرسانی به روستاها و رفع محرومیت از آن ها قابل تقدیر است.

 احمدی: وزارت نفت طبق قانون گازرسانی به روستاها را انجام داد

موسی احمدی نماینده مردم کنگان در مجلس، با بیان اینکه وزارت نفت طبق قانون گازرسانی به روستاها را انجام داد، گفت: وزارت نفت همسو با سند چشم انداز 1404 آغاز خوبی برای رفع محرومیت از روستاها داشته است.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت نفت در دو سال اخیر، گفت: وزارت نفت در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه بنده در دو سال گذشته از تمام توان خود استفاده کرده است.

نماینده مردم کنگان، دیر و جمدر مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه بسیاری از روستاهای استان بوشهر در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: چند روستا که هنوز از این نعمت بی بهره اند طرح های مطالعاتی در نوبت رسیدگی دارند.

وی ادامه داد: وزارت نفت برنامه های زمان بندی شده خوبی در راستای گازرسانی به روستاهای کشور ارایه کرده که این اقدامات قابل تقدیر است.

 کولیوند: گازرسانی به تمامی روستاهای استان البرز در مراحل پایانی قرار دارد

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس، با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای استان البرز در دولت یازدهم سرعت چشمگیری داشته است، گفت: وزارت نفت در تبدیل استان البرز به منطقه سبز موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول وزارت نفت در دولت یازدهم، گفت: با تلاش های بی وقفه وزارت نفت تمامی استان البرز به جز جاده چالوس آن در حال حاضر از نعمت گاز برخوردار است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با وجود کمبود منابع مالی برای تکمیل پروژه های عمرانی وزارت نفت در گازرسانی به روستاها موفق عمل کرده است، تصریح کرد: وزارت نفت حول محور سند چشم انداز 1404 و رفع محرومیت از کشور به خوبی حرکت کرده است.

کولیوند ادامه داد: کارهای مطالعاتی برای سبز شدن استان البرز از حیث استفاده از سوخت پاک در مراحل پایانی قرار دارد.

وی ادامه داد: وزارت نفت در دولت یازدهم در رستای بهبود وضعیت کشور و کاستن از محرومیت در روستا ها به خوبی عمل کرده است.

 هروی: رضایت از عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم بسیار است

جواد هروی نماینده مردم قائنات در مجلس، با اعلام رضایت از عملکرد وزارت نفت در دولت یازدهم در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اش، گفت: بسیاری از روستاهای استان خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی با اشاره به گازرسانی انجام شده به روستاها در دولت یازدهم، گفت: ر حال حاضر بزرگ‌ترین پروژه‌ گازرسانی شرق کشور در شهرستان‌های قائنات و زیرکوه در حال اجرا است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت گاهی با دست خالی بسیاری از پروژه های عمرانی کشور را اجرایی کرده است، گفت: باید از زحمات بی شائبه وزارت نفت در گازرسانی به روستاها تشکر کرد.

وی امیدواریم حرکتی که به آرامی در راستای رفع محرویمت از روستاها با گازرسانی به آن ها آغاز شده استمرار داشته باشد تا بتوانیم با پرهیز از اختلاف و تفرقه در راه توسعه و سازندگی گام برداریم.

دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی نماینده مردم مهریز درمجلس با بیان اینکه از اواسط سال 92 تاکنون اقدامات مثبتی در راستای گازرسانی به روستاهای استان یزد صورت گرفته است، گفت: وزارت نفت در طی دو سال گذشته تاکنون سرعت بالایی در گازرسانی به روستا ها داشته است.

وی با بیان اینکه از اواسط 92 حرکت خوبی در راستای گازرسانی به روستاهای استان یزد به ویژه شهرستانهای مهریز و بافق صورت گرفته که قابل تقدیر است، گفت:  در حال حاضر مناطق بسیار ناچیزی از استان یزد هنوز از گاز برخوردار نشده اند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در یک سال و نیم اخیر گازرسانی در روستاهای استان یزد سرعت بالایی داشته و بیش از 90 درصد روستاهای این منطقه  تحت پوشش گاز قرار گرفته و مابقی نیز تا پایان شهریور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تصمیم دولت برای گاز دار کردن روستاها در راستای فرمایشات رهبری و رفع غبار محرومیت از این مناطق بوده است.
کد خبر 246194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =