بهره برداری از پروژه گازرسانی به 13 روستای استان ایلام

بهره برداری و آغاز عملیات گازرسانی به 13 روستای استان ایلام به مناسبت هفته دولت انجام شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان ایلام، مدیرعامل شرکت گاز این استان امروز، چهارشنبه (11 شهریورماه) در آیین افتتاح پروژه های گازرسانی که با حضور معاون وزیر نفت، استاندار و نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی انجام شد گفت: در این روستاها در مجموع 12 کیلومتر شبکه اجرا و تعداد 150 انشعاب با هزینه 9 هزار و 500 میلیون ریال نصب شده است.
 
روح الله نوریان افزود: با بهره برداری از عملیات گازرسانی به روستاهای حاجی حاضر، کپنه کران و داروند سرتنگ بیش از 224 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
 
وی در ادامه به وضع گازرسانی به شهرستان ایوان اشاره کرد و گفت: تاکنون در شهرستان ایوان 322 کیلومتر شبکه، 14 کیلومتر خط تغذیه و هشت هزار و 800 انشعاب نصب و اجرا شده است و هم اکنون بیش از 12 هزار و 800 مشترک از نعمت گاز برخوردارند.
 
نوریان همچنین از آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای چم پوش، چمچرود، نورآباد، پهنه بر، علیمرادخانی سفلی و علیا، سعدآباد، قاسم آباد، چوب شله و کلنگ بر از توابع بخش زاگرس شهرستان چرداول خبر داد و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه بیش از 263 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
 
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، در این 10 روستا بیش از 24 کیلومتر شبکه اجرا و تعداد  250 انشعاب نصب خواهد شد.
کد خبر 246231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =