۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
  • کد خبر: 246234
روشن شدن مشعل گاز در 11 روستای شهرستان دره شهر

مشعل گاز در 11 روستای شهرستان دره شهر استان ایلام با حضور معاون وزیر نفت، استاندار و نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی روشن شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان ایلام، مدیرعامل شرکت گاز این استان در آیین افتتاح پروژه های گازرسانی گفت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
 
روح الله نوریان با بیان این که برای گازرسانی به این روستاها 22 کیلومتر شبکه و 426 انشعاب نصب و اجرا شده است، افزود: با بهره برداری از این پروژه بیش از 700 خانوار از نعمت گاز برخوردار شده اند.
 
به گفته وی، برای گازرسانی به شهرستان دره شهر تاکنون 53 کیلومتر خط انتقال و تغذیه، 200 کیلومتر شبکه توزیع اجرا و بیش از پنج هزار و 600 انشعاب نصب شده است.
 
نوریان به پروژه های در دست اجرای شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به شهر ماژین و 22 روستای دیگر این شهرستان در دست اجراست که با بهره برداری از این پروژه ها ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش شهری به 100 درصد و در بخش روستایی به 86 درصد خواهد رسید.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: با توجه به مطالعات طراحی، مسیر یابی و بازاریابی انجام شده برای گازرسانی به شهر توحید و 58 روستای بخش هلیلان؛ 60 کیلومتر خط تغذیه، 160 کیلومتر شبکه توزیع، یک ایستگاه  سی جی و هفت ایستگاه  تی بی اس با برآورد بیش از 22 میلیارد تومان هزینه اجرا می شود.
 
نوریان به آغاز عملیات گازرسانی به بخش هلیلان نیز اشاره کرد و گفت: امروز شاهد آغاز عملیات گازرسانی به چهار روستای سامان، چشمه ماهی، خرده چشمه و شهرک امام با 21 کیلومتر شبکه توزیع و 500 انشعاب هستیم که با بهره برداری از این پروژه بیش از 600 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
کد خبر 246234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =